فعالیت مجدد قطار گردشگری لرستان با یک سوم ظرفیت

کد خبر: 
۱۴۵۳
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

فعالیت مجدد قطار گردشگری لرستان با یک سوم ظرفیت

فعالیت مجدد قطار گردشگری لرستان با یک سوم ظرفیت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از فعالیت مجدد قطار گردشگری لرستان با یک سوم ظرفیت پس از چند ماه وقفه خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید امین قاسمی امروز شنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: قطار گردشگری لرستان پس از چند ماه وقفه روز پنجشنبه ۱۵ خردادماه جاری حرکت خود را از سر گرفت.

قاسمی با بیان اینکه در حرکت قطار گردشگری لرستان همه آیین‌نامه‌های بهداشتی برای سلامت حال گردشگران در دستور کار قرار گرفت اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این قطار با یک سوم ظرفیت خود به حرکت در آمده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی لرستان به ارائه بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضد عفونی، ماسک سه لایه و دستکش به گردشگران برای جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس اشاره و بیان کرد: تلاش می‌کنیم ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت قطار گردشگری تداوم داشته باشد.

قاسمی با اشاره به اینکه حرکت قطار گردشگری لرستان با هماهنگی این اداره کل و شرکت راه آهن و رجاء توسط شرکت حامی گشت گهر انجام شد افزود: در این حرکت گردشگران ضمن بازدید از توقفگاه‌های زیبای مسیر با غذاهای محلی و همچنین صنایع دستی استان آشنا شدند./

يعقوب دالوند

 

 

برچسب‌ها: 
اداره كل ميراث فرهنگي لرستان - سيد امين قاسمي - قطار گردشگري

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم