فرهنگ امر به معروف به گفتمان علمی در بین دانشجویان تبدیل شود

کد خبر: 
۵۴۴۷
حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا:

فرهنگ امر به معروف به گفتمان علمی در بین دانشجویان تبدیل شود

فرهنگ امر به معروف به گفتمان علمی در بین دانشجویان تبدیل شود

به گزارش پایگاه‌خبری‌زرک حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، هفتم آذرماه در نشست هم‌اندیشی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه‌ها و مسئولان حراست دانشگاه‌های لرستان اظهار کرد: جهت تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها باید به‌‌صورت تخصصی و با برنامه‌ریزی در این زمینه اقدام شود. 

وی با بیان اینکه یکی از بالاترین حقوقی که باید از آن دفاع کرد حقوق انسانیت است، گفت: از جمله این حقوق امر به معروف و نهی از منکر است، زیرا با اقامه این فریضه‌ها جامعه انسانی یک جامعه شایسته و سالم خواهد بود، آزادی به مفهومی که امروز در دنیای غرب ترویج می‌شود با امر به معروف و نهی از منکر تناقض دارد.

مهدوی‌نیا ادامه داد: آزادی در مفهوم غربی آن یعنی هیچ کس حق دخالت در امور دیگران را ندارد؛ فرد در اینجا یا باید آزادی را بپذیرد یا دستورات خداوند را اجرا کند. غرب و غرب زده‌ها برای رسیدن به خواهش‌های نفسانی و حیوانی آزادی بی‌حد و مرز را دنبال می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه آزادی در فرهنگ غربی، ارزش‌ها را انکار می‌کند، تأکید کرد: در صورتی که آزادی در لوای اسلام و طبق قوانین اسلامی مقدس است و این موضوعات باید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان تبیین شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان - یونس مهدوی نیا - دانشجویان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم