علت فوت دکتر «پرستو بخشی» مشخص شد

کد خبر: 
۶۶۰۶
زرک:

علت فوت دکتر «پرستو بخشی» مشخص شد

علت فوت دکتر «پرستو بخشی» مشخص شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان اظهار داشت: طبق نظریه پزشکی قانونی علت مرگ خانم دکتر بخشی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن بوده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، یونس آزاد پور اضافه کرد: به علت فوت مرحوم خانم دکتر بخشی پرونده‌ای مطابق موازین قانونی در شعبه بازپرسی دادسرای دلفان تشکیل و برای تعیین علت مرگ موضوع به پزشکی قانونی به عنوان مرجع قانونی ارجاع گردید.

وی ادامه داد:  با ارجاع موضوع به پزشکی قانونی لرستان، پس از بررسی‌های تخصصی از سوی مرجع یاد شده علت فوت این پزشک با توجه به معاینه ظاهری و کالبدگشایی انجام شده و نتایج سم شناسی و آسیب شناسی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تعیین گردیده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان تصریح کرد: باتوجه به تمامی علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی خودکشی علت این حادثه اعلام می‌گردد. همچنین طبق بررسی‌های قضائی وی فاقد هرگونه مشکل در دلفان بوده و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌است.

چهارم فروردین ماه امسال خبر درگذشت دکتر پرستو بخشی، در بیمارستان دلفان منتشر شد. وی متولد ۱۳۶۸ و متخصص قلب و عروق به شماره نظام پزشکی ۱۴۹۱۴۴ بود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
خودکشی - دادگستری لرستان - دلفان - دانشگاه علوم پزشکی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم