عصبانیت دولت آمریکا از بارگیری نفت‌کش‌های غول پیکر ایران

کد خبر: 
۱۳۶۲
امام جمعه پلدختر خبر داد؛

عصبانیت دولت آمریکا از بارگیری نفت‌کش‌های غول پیکر ایران

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر

امام جمعه پلدختر از عصبانیت دولت آمریکا از بارگیری نفت‌کش‌های غول پیکر ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مسجد جامع و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی نمازگزاران اقامه شد، اظهار داشت: امروز پنج نفت‌کش غول پیکر جمهوری اسلامی ایران از خلیج فارس بارگیری و راهی آمریکای جنوبی و ونزوئلا شده که این موضوع موجب عصبانیت دولت آمریکا شد است.

وی افزود: این در حالی است که کشور ونزوئلا در حال اسکورت کشتی‌ها است و دولت جمهوری اسلامی با اقتدار می‌گوید اگر آمریکایی‌ها خطایی در این رابطه مرتکب شوند، نابخشودنی خواهد بود.

امام جمعه پلدختر به با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس بیان کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم سعی در کمرنگ کردن قضیه فلسطین و پاک کردن ذهن مسلمان از این موضوع دارندکه به فرموده رهبر معظم انقلاب مهمترین کار مقابله با این خیانت است.

وی اضافه کرد: ایشان در این سخنرانی به جوانان همه کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای عربی توصیه کردند که این سخن امام فراموش نکنند که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا و صهیونیست بکشید.

حجت الاسلام موسوی از مردم به خاطر رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی و کادر درمان به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر کرد و یادآور شد: امروز ویروس کرونا جهان را تحت تاثیر خود قرارداده که امید است این گرفتاری هر چه زودتر به یاری خداوند رخت بربندد./

پایان پیام

 

 

برچسب‌ها: 
امام جمعه پلدختر - حجت الاسلام سید محسن موسوی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم