عزم جدی مردم سلسله برای شکست کرونا با نرفتن به دامن طبیعت

کد خبر: 
۶۵۵
فرماندار سلسله مطرح کرد:

عزم جدی مردم سلسله برای شکست کرونا با نرفتن به دامن طبیعت

عزم جدی مردم سلسله برای شکست کرونا با نرفتن به دامن طبیعت

فرماندار سلسله با بیان اینکه مناطق گردشگری این شهرستان در روز طبیعت خالی از گردشگر بود، گفت: مردم نشان دادند که برای ریشه کنی ویروس کرونا در استان زیبای لرستان عزم جدی دارند.

به گزارش خبرنگار زرک، شریف خسروی اظهار داشت: این ممنوعیت برای منطقه نمونه گردشگری کاکارضا با توجه به اینکه بر سر مسیر ارتباطی خرم‌آباد قرار دارد و هرساله گردشگران بسیاری از آن بازدید می‌کنند با شدت بیشتری اعمال شد.

وی افزود: سلسله، شهرستانی گردشگرپذیر است و دارای مناطق گردشگری بسیار زیبایی است که هرساله در نوروز و خصوصا در روز طبیعت افراد بسیاری از این مناطق بازدید داشته‌اند اما با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال بنا به تصمیم ستاد شهرستانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی مربوطه، ورود به تمامی مناطق گردشگری شهرستان ممنوع شد.

فرماندار سلسله افزود: خوشبختانه هموطنان عزیزمان در روز طبیعت با پیوستن به پویش در خانه بمانیم، نشان دادند که عزم جدی برای ریشه کنی ویروس کرونا در استان زیبای لرستان را دارند.

خسروی ادامه داد: بی تردید پس از ریشه کنی این ویروس، سلسله همچون سال‌های گذشته میزبان خوب و مهمان نوازی برای گردشگران خواهد بود.

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری سلسله - شریف خسروی - مناطق گردشگری - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم