عزل سرپرست شهرداری الیگودرز

کد خبر: 
۲۳۱۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خبر داد؛

عزل سرپرست شهرداری الیگودرز

عزل سرپرست شهرداری الیگودرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از عزل سرپرست شهرداری الیگودرز به دلیل بی‌توجهی به مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا خبر داد و گفت: قانون با کسی شوخی ندارد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمود ثمینی اظهار داشت: حکم انتصاب سرپرست شهرداری شهرستان الیگودرز به دلیل تخطی از مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا ملغی شد.

 وی ادامه داد: به دنبال اعلام دستورالعمل‌های ستاد ملی و مصوبات استانی ستاد مدیریت کرونا و ضرورت اجرای مصوبات و همچنین برخورد با خاطیان و قانون شکنان صبح امروز، سرپرست شهرداری الیگودرز عزل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این زمینه تأکید کرد: در راستای حفظ سلامت مردم، عمل به قانون و اجرای مصوبات ستاد مبنی بر عدم برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع و به دنبال نقض این مصوبه، با شهردار الیگودرز برخورد لازم بعمل آمده است، زیرا قانون با کسی شوخی ندارد.

ثمینی در ادامه با قدردانی از کسانی که نسبت به رعایت مقررات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام دارند، ابراز امیدواری کرد: با رعایت صحیح قوانین، همکاری عموم و انسجام هدفمند با استمرار محدودیت‌ها، در پایان اجرای طرح جامع کنترل اجتماعی شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا در لرستان باشیم.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها: 
عزل - شهرداری الیگودرز - ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم