عدم تحقق درآمدهای کانون باعث نارسایی و اخلال در کار کارشناسی می‌شود

کد خبر: 
۱۹۹۷
حجت والیزاده در دیدار با مدیرکل بازرسی استان لرستان:

عدم تحقق درآمدهای کانون باعث نارسایی و اخلال در کار کارشناسی می‌شود

حجت والیزاده رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در دیدار با مدیرکل بازرسی استان با تاکید بر اجرای قانون گفت: تنها منبع درآمد کانون، ۵ درصد از دستمزد کارشناسی است که اگر محقق نشود باعث نارسایی و اخلال در کار کارشناسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت والیزاده در این دیدار با تبریک انتصاب سعید رازانی به عنوان مدیرکل بازرسی استان لرستان اظهار داشت: مطمئن هستیم همانطور که در جایگاه دادستان مرکز استان، منشاء خدمات و ملجا و پناه صاحبان حق بودید، در مسئولیت جدید هم به همان سیاق عمل کرده و موفق خواهید بود.

وی خواستار همکاری و تعامل بین کانون و سازمان بازرسی کل شد و افزود: خوشبختانه تاکنون این همکاری در جایگاه دادستان مرکز استان وجود داشته و در سمت و جایگاه جدید هم خواهان ادامه‌ی آن هستیم.

والیزاده تصریح کرد: در حال حاضر اصلی‌ترین چالش و مشکل کانون این است که بعضا مشاهده می‌شود برخی دستگاه‌های اجرایی، امر کارشناسی را به صورت مستقیم به کارشناس ارجاع می‌دهند که هم مفسده‌انگیز است و هم کانون را از تنها منبع درآمدی که در قانون برایش پیش‌بینی شده محروم می‌کند.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان بیان داشت: بدون شک عدم تحقق درآمدهای کانون برای این ساختار مضر است و باعث نارسایی و اخلال در کار کارشناسی می‌شود.

کرمرضا تاج مهر/

 

 

برچسب‌ها: 
حجت والیزده - كانون كارشناسان رسمي دادگستري لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم