عدم انطباق‌های بحرانی آسانسورهای مسکن مهر؛ تنها دغدغه‌ی اداره استاندارد بروجرد

کد خبر: 
۸۷۷
رییس اداره استاندارد بروجرد مطرح کرد :

عدم انطباق‌های بحرانی آسانسورهای مسکن مهر؛ تنها دغدغه‌ی اداره استاندارد بروجرد

عنایت شرفی رئیس اداره استاندارد بروجرد

رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: تنها دغدغه این حوزه مربوط به مشکلات و عدم انطباق‌های بحرانی آسانسورهای مسکن مهر این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار زرک، عنایت شرفی، روز شنبه با تشریح عملکرد اداره استاندارد بروجرد در سال ۹۸، اظهار داشت: بر اساس تصمیمات کمیته علایم مرکز استان، در مجموع ۸۶ مورد تمدید، صدور، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی انجام گرفته است که از این تعداد ۲۶ مورد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی مربوط به فرآورده‌هایی از قبیل ظروف آلومینیومی با پوشش نچسب، سنگدانه ریز مورد مصرف در بتن، نمک خوراکی ید دار، آجر رسی، فیلتر هوا خودرو، بلوک پلی استایرن، بتن آماده، و ... انجام شد و ۶۰ مورد نیز تمدید، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۱۰۳۹ مورد بازرسی و نمونه ‎برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش کارشناسان انجام شد، اضافه کرد: همچنین ۱۳۳۱ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع شهرستان صورت گرفت که در این بازرسی‌ها، ۱۸۵ کالای مغایر با استاندارد مشاهده شد و اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف و جمع‌آوری کالاهای مغایر انجام شد.

انجام ۱۶۱ مورد آزمون دوره‌ای ترازوهای واحدهای صنفی بروجرد

رییس اداره استاندارد بروجرد تصریح کرد: در راستای کنترل میزان فروشی و حفظ حقوق مردم، در سال گذشته تعداد ۱۶۱ مورد آزمون دوره‌ای بر روی ترازوهای واحدهای صنفی شهرستان انجام و ۶۰ مورد پلمب گذاری شد.

شرفی با بیان اینکه در زمینه صدور تاییدیه ایمنی آسانسور، اعم از اولیه و یا ادواری عملکرد ۱۷۴ مورد بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر صدور گواهینامه‌های استاندارد آسانسور در شهرستان با توجه به همکاری بین دستگاه‌های مرتبط، روند رضایتبخشی دارد و تنها دغدغه این حوزه مربوط به مشکلات و عدم انطباق‌های بحرانی آسانسورهای مسکن مهر بروجرد است که در این راستا اقدامات و پیگیری‌های زیادی برای رفع نواقص، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط و در راس آن فرمانداری شهرستان انجام گرفته است.

وی یادآور شد: در سال ۹۸ با استفاده از توان کارشناسی آزمایشگاه‌های همکار و شرکت‌های بازرسی نیز تعداد ۱۰۵ مورد آزمون دوره‌ای نازل‎های سوخت مایع (اعم از بنزین و گازوئیل) و ۱۴۲ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در  شهربازی و زمین بازی شهرستان‌های بروجرد و اشترینان انجام گرفت.

شرفی در پایان اذعان داشت: در سال ۹۹ که رهبر معظم انقلاب آن را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند، امید است با همکاری مسئولان شهرستان، در جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان اقدامات موثری انجام شود.

سارا هدایت / زرک

 

 

برچسب‌ها: 
اداره استاندارد شهرستان بروجرد - عنایت شرفی - مسکن مهر برجرد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم