ضرورت نامگذاری خیابانی به نام زنده‌یاد عزت‌اله فیلی

کد خبر: 
۳۷۹۹
والیزاده در دیدار با شهردار خرم‌آباد تاکید کرد:

ضرورت نامگذاری خیابانی به نام زنده‌یاد عزت‌اله فیلی

حجت والیزاده در دیدار با شهردار خرم آباد

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در دیدار با شهردار خرم‌آباد و معاونان وی، با اشاره به خدمات ارزشمند زنده‌یاد مهندس فیلی خواستار نامگذاری خیابانی به نام او شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت والیزاده در این دیدار که در محل کانون برگزار گردید اظهار داشت: تجلیل از خدمات ارزشمند بزرگانی چون زنده‌یاد مهندس عزت‌اله فیلی که بنیانگذار کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان، سازمان نظام مهندسی استان و در برهه‌ای شهردار خرم‌آباد و رئیس شورای شهر بوده، علاوه بر زنده نگه داشتن نام و خاطره‌ی ایشان، می‌تواند الگویی برای جامعه باشد که شهروندان خدمتگزارن شریف و صدیق خود را از یاد نمی‌برد.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند شهردار کنونی خرم‌آباد تصریح کرد: با وجود مشکلات فراوان از جمله بروز سیل خرم‌آباد، تحریم‌ها، کرونا و مشکلات اقتصادی شهرداری که منجر به شکل‌گیری مشکلات عدیده برای خرم‌آباد شده بود، انصافا مهندس شریفی‌مقدم با مدیریت خوب خود توانسته خدمات ارزشمندی ارائه نماید که قابل تقدیر است.

والیزاده با اشاره به بدهی‌های انباشته‌ی شهرداری خرم‌آباد گفت: شهردار خرم‌آباد با درایت در استفاده از قوانین، نسبت به تهاتر بدهی‌های شهرداری خرم‌آباد اقدام نمود و در حال حاضر بعید می‌دانم این نهاد بدهی چندانی داشته باشد.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در ادامه جلسه با اشاره به مشکلاتی که در زمینه‌ی کارشناسی وجود دارد، بیان داشت: متاسفانه بعضا مشاهده می‌شود که هنوز برخی دستگاه‌های اجرایی استان، امر کارشناسی را به صورت مستقیم به کارشناس ارجاع می‌دهند که این امر می‌تواند زمینه‌ساز تبانی و مفسده باشد.

حجت والیزاده تصریح کرد: این در حالی است که بر اساس قانون ارجاع امر کارشناسی تنها باید از کانال کانون کارشناسان رسمی دادگستری صورت پذیرد.

وی با اشاره به جهات رد کارشناسی و موارد غیرقانونی بودن کارشناسی عنوان داشت: بر اساس قانون هر کارشناس باید در حوزه‌ی جغرافیایی و در حیطه‌ی صلاحیت خودش کار کارشناسی انجام بدهد که در قانون صراحتا به آن‌ها اشاره شده و در صورت بروز روندی غیر از آن، خلاف قانون است و کارشناسی باطل است و متاسفانه بسیاری از دستگاه‌ها از آن بی‌اطلاع هستند.

والیزاده با تاکید بر ارجاع کارشناسی بر اساس نوبت کارشناسان برای جلوگیری از تضییع حق آنان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهرداری‌ها با رعایت قانون، امر کارشناسی را صرفا از کانال کانون کارشناسان رسمی دادگستری ارجاع دهند تا از بروز هر گونه مشکلی پیشگیری شود. 
 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - حجت والیزاده - شهرداری خرم آباد - محمد شریفی مقدم - عزت اله فیلی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم