ضرورت تسریع در رفع مشکلات حوزه درمان بروجرد

کد خبر: 
۳۲۶۰
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد؛

ضرورت تسریع در رفع مشکلات حوزه درمان بروجرد

ضرورت تسریع در رفع مشکلات حوزه درمان بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در رفع کمبودها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ فاطمه مقصودی روز یکشنبه با اشاره به بازدید رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان از مراکز درمانی بروجرد اظهار داشت: با وجود اقدامات مثبتی که در راستای توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی شهرستان برداشته شده هنوز مشکلات و کمبودهای فراوان وجود دارد.

وی، اظهار داشت: با رایزنی‌ها و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی لرستان بزودی بخش ICU بیمارستان شهید چمران پس از تامین تجهیزات به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تدابیر لازم انجام شده تا آنژیوگرافی بیمارستان امام خمینی (ره) که به دلیل بدهی به بخش خصوصی در اختیار این بخش قرار داشت، پس از پرداخت مطالبات بخش خصوصی به بخش دولتی بازگردانده شود.

مقصودی تاکید کرد: از دستاوردهای بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تهیه و تحویل «سی‌ آرم» برای اتاق عمل بیمارستان شهید چمران تا آخر فروردین ۱۴۰۰ و بکارگیری چهار نیروی خدماتی برای ICU بیمارستان شهید چمران است.

وی، ادامه داد: طرح توسعه اورژانس بیمارستان چمران، اجرای پروژه خیّرساز اعصاب و روان بیمارستان چمران و رفع کمبود نیروی انسانی و خدماتی اشترینان از جمله کمبودهای بخش بهداشت و درمان شهرستان است که باید برطرف شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: کمبود تجهیزات اتاق‌ عمل‌های این بیمارستان نیز باید مرتفع و مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات و رفع مشکلات درمانگاه اشترینان اختصاص یافت.

مقصودی با اشاره به تسریع در راه اندازی دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان آیت‌الله بروجردی به عنوان یکی از اولویت‌های بخش بهداشت و درمان شهرستان افزود: همچنین مقرر شد از طریق دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مکاتبه با وزارتخانه برای راه‌اندازی آنژیوگرافی در شهرستان بروجرد اقدام شود.

وی، اظهار داشت: پرداخت مطالبات پزشکان و کادر درمان بیمارستان شهید چمران در ۹ ماهه نخست امسال تسریع یابد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - ویروس کرونا - دانشگاه علوم پزشکی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم