صدور مجوز سه هنرستان هنرهای زیبا در لرستان

کد خبر: 
۳۹۰۲
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد؛

صدور مجوز سه هنرستان هنرهای زیبا در لرستان

فرید رحمتی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از صدور مجوز سه هنرستان هنرهای زیبا در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ فرید رحمتی در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در بروجرد گفت: حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر وظیفه ذاتی و فطری ما است که اگر نادیده گرفته شود، به بیراهه رفته‌ایم.

وی تصریح کرد: تمامی پوشش‌های حمایتی صندوق اعتباری هنر در لرستان محقق شده و از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات تحفه و کارا به اصحاب فرهنگ و هنر استان پرداخت شده است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین با تاکید بر لزوم پالایش اعضای صندوق اعتباری هنر در شهرستان‌های استان، گفت: ملاک اصلی در این زمینه باید تخصص باشد و می‌توان در راستای بهبود روند معرفی افراد به صندوق اعتباری هنر، یک شورای تخصصی فرا انجمنی در ادارات تابعه تشکیل داد.

رحمتی در ادامه با اشاره به صدور مجوز سه هنرستان هنرهای زیبا برای شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز، افزود: در سال‌جاری که به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده، باید تلاش کنیم موانعی را که سبب ایجاد اختلال در کار هنرمندان می‌شود، از میان برداریم.

وی افزود: رؤسای ادارات شهرستانی باید پیگیر ایجاد گذرهای فرهنگی باشند و در این زمینه می‌بایست مذاکرات و مکاتبات لازم را با شهرداری‌ها و ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشته باشند تا با تحقق این امر شاهد ارتقا سطح اقتصاد فرهنگ و هنر در استان باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - فرید رحمتی - صندوق اعتباری هنر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم