صدور مجوز تأسیس ۱۶۵ دهیاری جدید در لرستان

کد خبر: 
۵۹۹۱
مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان خبر داد؛

صدور مجوز تأسیس ۱۶۵ دهیاری جدید در لرستان

صدور مجوز تأسیس ۱۶۵ دهیاری جدید در لرستان

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر لرستان با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه فجر در یک هزار و ۳۵۹ روستای استان، افزود: امسال مجوز تأسیس ۱۶۵ دهیاری جدید در استان صادر خواهد شد که این موضوع در نوع خود کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، حجت‌الاسلام سید عیسی موسوی یکم بهمن در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لرستان که به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: ۳۶ برنامه شاخص در ۳۶ نقطه استان در نظر گرفته شده و در دهه فجر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه فجر در یک هزار و ۳۵۹ روستای لرستان، افزود: در دهه فجر امسال مجوز تأسیس ۱۶۵ دهیاری جدید در استان صادر خواهد شد که این موضوع در نوع خود کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است.

در ادامه این جلسه سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات ‌اسلامی لرستان در سخنانی ضمن ابراز امیدواری از برگزاری باشکوه جشن‌های انقلاب در سطح استان و ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی طی این دهه، گفت: همه مردم و به‌ویژه مسئولان باید خود را بدهکار نظام و خون شهدا بدانند.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، دهه فجر را فرصت مناسبی برای ادای دین به انقلاب دانست و بیان کرد: برگزاری جشنواره در سطح روستاها و همچنین انجام بازی‌های بومی و محلی همچون «قی‌قاچ» می‌تواند علاوه بر ایجاد شور و نشاط در سطح روستاها منجر به شکوفا شدن توانمندی‌ها و پتانسیل‌های مردمی در نقاط مختلف استان شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
دهیاری - مسئول کمیته روستایی - دهه فجر - عیسی موسوی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم