صدرنشینی دلفان در آمار کرونایی لرستان زیبنده نیست/ مهم‌ترین نگرانی؛ تجمع افراد

کد خبر: 
۱۲۵۸

صدرنشینی دلفان در آمار کرونایی لرستان زیبنده نیست/ مهم‌ترین نگرانی؛ تجمع افراد

حشمت بهمنی فرماندار شهرستان دلفان

فرماندار دلفان با بیان اینکه صدرنشینی دلفان در آمار کرونا در لرستان زیبنده نیست، گفت: مهم‌ترین نگرانی ما تجمع افراد در مراسم ختم و یا عروسی است.

حشمت بهمنی، صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، با بحرانی خواندن شیوع کرونا در شهرستان دلفان اظهار داشت: در این راستا ستاد مقابله با کرونا با هماهنگی استاندار لرستان تصمیمات سختگیرانه‌ای را به منظور حفظ سلامت عمومی مردم اتخاذ کرده است.

وی با بیان اینکه بازار، ادارات و بانک‌های دلفان تعطیل خواهند بود، گفت: واحدهای تجاری به جز عرضه کنندگان مواد غذایی، قصابی و نانوایی همگی باید تعطیل باشند. هرکس تخطی کند با او برحورد جدی و قانونی می‌شود.

ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم ختم و عروسی در دلفان

فرماندار دلفان با اعلام ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم ختم و عروسی، تصریح کرد: مهم‌ترین نگرانی ما تجمع افراد در مراسم‌ ختم و یا عروسی است که با توجه به همه گیری این ویروس منحوس و آمار نگران کننده مبتلایان در این شهرستان خواهشمندیم مردم برای سلامتی عمومی همکاری لازم را با مسئولان برای کنترل این بیماری داشته باشند.

بهمنی، اضافه کرد: اگر مردم همکاری کنند و از هرگونه تجمع خودداری کنند و آیین‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند ما می‌توانیم کرونا را شکست دهیم و صدرنشینی دلفان در آمار کرونا در لرستان زیبنده نیست امیدواریم بتوانیم با تدابیر در نظر گرفته و همکاری از مردم بتوانیم توفیقات داشته باشیم و کرونا را شکست دهیم.

وی ادامه داد: کرونا در دلفان بسیار نگران کننده است و روزهای سختی در پیش رو ماست. زمانی می‌توانیم با بحران کرونا بگذریم که همه مردم با رعایت نکات بهداشتی و ممانعت از هرگونه تجمع و برگزاری مراسم‌های ختم و عروسی را انجام شود.

کنترل بیماری کرونا عزم جدی همگانی را می‌طلبد

فرماندار دلفان گفت: ویروس کرونا با توجه به همه گیری ساده از انسان به انسان و اینکه هنوز واکسنی برای آن کشف نشده است، تهدید جدی برای سلامت عمومی است و عزم جدی همگانی را می‌طلبد و ضرورت دارد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ابتلای افراد بیشتر جلوگیری کنیم.

بهمنی در پایان گفت: وضعیت قرمز شیوع کرونا در شهرستان دلفان به یاری خداوند تبارک و تعالی و همکاری گسترده مردم به سفید تبدیل خواهد شد./

محمد امین معظمی گودرزی

 

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری دلفان - حشمت بهمنی - ویروس کرونا - کووید۱۹

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم