شناسایی هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان

کد خبر: 
۶۲۳۱
فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان؛

شناسایی هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان

شناسایی هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان از شناسایی یک هزار و ۲۷۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان گفت: هزار و ۷۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در یازده ماهه سال ۱۴۰۲ شناسایی، و برای متخلفان اخطار صادر شده و توقف عملیات صورت‌گرفته است.

سرهنگ مسلم مؤیدی گفت: ۲۸۵ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ به‌دنبال شناسایی‌ها و صدور اخطاریه‌ها برای تغییر کاربری اراضی در یازده ماهه سال ۱۴۰۲ اجرا شده، که نسبت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

سرهنگ مؤیدی، گفت: بیشترین تغییر کاربری‌های غیرمجاز ثبت شده در سامانه cms مربوط به شهرستان خرم‌آباد با تعداد ۸۴۱بوده است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها و همچنین هماهنگی با نیرو‌های منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان، افزود: گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی در سطح استان لرستان فعال هستند و با گشت مستمر و باهدف جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

به گفته وی شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ و یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
تغییر کاربری غیر مجاز - زمین کشاورزی - حفاظت اراضی کشاورزی - مسلم مؤیدی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم