شمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۷۵۴ نفر رسید/ فوتی۶۱ نفر، بستری ۶۲ نفر

کد خبر: 
۶۲۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

شمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۷۵۴ نفر رسید/ فوتی۶۱ نفر، بستری ۶۲ نفر

خرم‌آباد ـ رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در این استان به ۷۵۴ نفر رسیده است، گفت: تا به امروز ۶۱ مورد فوت بر اثر بیماری کرونا در استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار زرک، محمدرضا نیکبخت امروز چهارشنبه در سخنانی با بیان اینکه ۴۱ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان طی بیست و چهار ساعت گذشته اضافه شده است، اظهار داشت: فوتی‌های استان به علت کرونا ویروس به ۶۱ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه تا کنون دو هزار و ۱۷۷ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است، اعلام کرد: تعداد دو هزار و ۴۵ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۷۵۴ مورد مثبت و هزار و ۲۹۱ نمونه منفی اعلام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ادامه داد: در حال حاضر ۶۲ نفر در مراکز درمانی بستری هستند، ۱۶۶ نفر بعد از بهبود ترخیص و ۴۶۵ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند.

نیکبخت با اشاره به مبتلایان مثبت به تفکیک شهرستان‌های لرستان از ابتدا تا کنون گفت: در خرم‌آباد ۱۷۲ نفر، در سلسله ۱۵۳ نفر، در بروجرد ۱۲۱ نفر، در دلفان ۸۷ نفر، در دورود ۸۰ نفر، در ازنا ۴۲ نفر، در الیگودرز ۳۵ نفر، در کوهدشت ۲۸ نفر، در چگنی ۱۳ نفر، در پلدختر ۱۲ نفر، در رومشکان ۹ نفر و در سپیددشت ۲ نفر مبتلا هستند.

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان - اخبار حوادث - ویروس کرونا - محمدرضا نيكبخت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم