شرکت در انتخابات؛ شکل‌گیری مجلس مطالبه‌گر حقوق ملت

کد خبر: 
۶۲۲۳
معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان؛

شرکت در انتخابات؛ شکل‌گیری مجلس مطالبه‌گر حقوق ملت

شرکت در انتخابات عامل شکل‌گیری مجلس مطالبه‌گر حقوق ملت

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مشارکت در انتخابات را عاملی مهم در شکل‌گیری مجلسی قوی و مطالبه‌گر حقوق ملت می‌داند.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «رضا نیازی» در جلسه امروز با مدیران انجمن‌های فرهنگی و هنری لرستان که در سالن جلسات شهید دهقانکار ارشاد لرستان برگزار شد، ضمن تأکید بر لزوم اجرای دقیق منویات مقام معظم رهبری، گفت: همه افراد و اقشار جامعه از جمله هنرمندان و اصحاب فرهنگ که بارها و بارها تجدید میثاق خود با آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رساندند، لازم است در روزهای باقی مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با نگاه ویژه به چهار اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، زمینه‌ساز برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد و تکلیف مهم ملی و اسلامی را فراهم آورند.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت گسترده هنرمندان و اصحاب فرهنگ در انتخابات بهترین و مطمئن‌ترین راه مطالبه‌گری و توسعه فرهنگی استان است، اضافه کرد: مشارکت، عین عدالت است و تا هر زمانی که همه اقشار و آحاد ملت از فرصت انتخابات به خوبی استفاده کرده‌اند، شاهد کاهش آمار فساد در سطح جامعه بوده‌ایم.

نیازی با تأکید بر اینکه هر فرد ایرانی در قبال پیشرفت و توسعه کشور مسئولیت دارد، گفت: شما از اقشار خاص و شناخته شده جامعه هستید و قطعاً دعوت شما از مردم برای مشارکت در انتخابات علاوه بر ادای تکلیف و وظیفه که در قبال توسعه و پیشرفت کشور دارید، می‌تواند دست اصحاب فرهنگ و هنر لرستان برای فراهم کردن توسعه فرهنگی استان که لازمه توسعه همه‌جانبه است را به شدت تقویت کند. 

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در ادامه گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات علاوه بر اینکه پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را محکم‌تر می‌کند، باعث شکل‌گیری مجلسی قوی و مطالبه‌گر حقوق ملت می‌شود و در این میان هنرمندان و اصحاب فرهنگ نیز می‌توانند با مشاوره‌های درست به منتخبان ملت، بار دیگر جایگاه ویژه خود را به سایر اقشار نشان دهند.

نیازی بیان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات سیلی محکمی به صورت بدخواهان و معاندین نظام خواهد بود و ثابت می‌کند که ملت در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همچون همیشه اصلی‌ترین مدافعان جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود که البته در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن نیز آن را نشان دادند.

در ادامه این نشست، مدیران انجمن‌های فرهنگی و هنری ضمن اعلام آمادگی برای ترغیب اقشار زیرمجموعه به مشارکت گسترده به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و راهکارها پرداختند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
مشارکت در انتخابات - مجلس قوی - معاون هنری ارشاد لرستان - رضا نیازی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم