ساماندهی ورودی فرودگاه خرم‌آباد / تسهيل دسترسي به مركز شهر

کد خبر: 
۹۶۱
كاملي خبر داد؛

ساماندهی ورودی فرودگاه خرم‌آباد / تسهيل دسترسي به مركز شهر

مدیر فرودگاه خرم‌آباد از ساماندهی ورودی این فرودگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ علی کاملی، امروز پنجشنبه در حاشیه جلسه ساماندهی ورودی فرودگاه خرم آباد با اعلام این خبر گفت: در این جلسه با بررسی طرح ها و راهکارهای ارائه شده، مقرر شد طرح مورد نظر فرودگاه خرم‌آباد توسط ادارات مربوطه از جمله استانداری لرستان، شرکت نفت و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بررسی و پس از اعلام نظر، مراحل اجرایی کار پیگیری شود.

وی از مزیت‌های اجرایی شدن این طرح را دسترسی آسان مسافران و اهالی روستاهای همجوار فرودگاه به مرکز شهر خرم‌آباد عنوان کرد.

ضدعفونی روزانه فرودگاه خرم‌آباد برای مبارزه با کرونا

مدیر فرودگاه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در این فرودگاه اشاره کرد و اظهار داشت: غربالگری و تبسنجی از مسافران ورودی و خروجی، شرکت‌های مستقر در ترمینال فرودگاه، کارکنان مدیریت ترمینال، شرکت خدماتی، کارکنان پلیس و یگان حفاظت هواپیمایی توسط کارشناسان بهداشت استان انجام می‌شود.

کاملی ادامه داد: همچنین ضدعفونی بار همراه مسافران ورودی و خروجی، صندلی‌ها، تسمه نقاله‌ها، گیت‌های بازرسی، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، کیوسک‌های تلفن، کافی‌شاپ، خودپردازها، محل شارژ تلفن و ... در ترمینال فرودگاه بصورت روزانه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بر رعایت شیوه‌نامه‌ها و توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط ارگان‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان و مسافر نظارت می‌شود، اعلام کرد: ترمینال فرودگاه نیز قبل و بعد از انجام پرواز بصورت کامل ضدعفونی می‌شود.

مهرداد دلفان / زرك

 

 

برچسب‌ها: 
فرودگاه خرم آباد - علي كاملي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم