ساماندهی خودروهای فروش میوه در شهر خرم‌آباد

کد خبر: 
۶۳۳۵
مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری خرم آباد؛

ساماندهی خودروهای فروش میوه در شهر خرم‌آباد

ساماندهی خودروهای فروش میوه در شهر خرم‌آباد

مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری خرم آباد گفت: به منظور ساماندهی، پیشگیری از ترافیک شهری و عرضه میوه و تره بار با قیمت و کیفیت مناسب، سه‌ بازارچه محلی عرضه مستقیم در سطح شهر خرم آباد پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «مهرداد سیاهپور» روز دوشنبه اظهار کرد: اولین بازارچه عرضه میوه و تره بار در بلوار بهشت و روبروی آرامستان خضر راه اندازی و حدود ۱۰۰ خودروی سیار عرضه میوه و تره بار در این منطقه ساماندهی شده است.

وی افزود: استقرار پراکنده و نامنظم خودروهای میوه در نقاط مختلف شهر، مسبب مشکلات متعددی همچون آلودگی معابر و گذرگاه ها و انباشت زباله های به جامانده از فروش میوه و تره بار خودروهای حامل و ایجاد سد معبر و ترافیک می شد و امکان نظارت مستقیمی بر قیمت ها نیز وجود نداشت.

مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری خرم آباد بیان کرد: همچنین مقدمات ایجاد ۲ بازارچه دیگر در بلوار ولایت، جنب میدان اسب سواری و خیابان آبشار طلایی جنب استخر صدف به منظور ساماندهی خودروهای سیار عرضه میوه و تره بار این مناطق در دست انجام است.

سیاهپور در خصوص گلخانه های عرضه گل های آپارتمانی و تزیینی واقع در بلوار شهید شفیع پور عنوان کرد: این گلخانه ها نیز به دلیل بار ترافیکی این منطقه و تجمع خودروها برای خریداری، جمع آوری و به باغ کشاورزی در خیابان ساحلی منتقل خواهند شد.

وی در خصوص عرضه میوه تنظیم بازاری ویژه شب عید در سطح شهر افزود: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان بنا است غرفه هایی در جنب مصلی الغدیر، میدان کیو جنب پارک شهر نت و میدان شقایق جلوی کارخانه آرد ایجاد شود تا شهروندان میوه مورد نیاز خود را به قیمت مناسب از این غرفه ها خریداری نمایند.

پايان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شهرداری خرم آباد - بازارچه - میوه و تره بار - خودروهای میوه فروش - مهرداد سیاهپور

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم