ساماندهی‌ پارک شاپوری تا قبل از نوروز ۱۴۰۳

کد خبر: 
۵۶۲۴
شهردار مرکز لرستان خبرداد؛

ساماندهی‌ پارک شاپوری تا قبل از نوروز ۱۴۰۳

ساماندهی‌ پارک شاپوری تا قبل از نوروز ۱۴۰۳

شهردار مرکز لرستان از ساماندهی‌ پارک شاپوری با اعتبارات شهرداری تا قبل از عید نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «داریوش بارانی بیرانوند» در خصوص نورپردازی پارک شاپوری خرم‌آباد، اظهار کرد: براساس نوع نورپردازی، چراغ‌های پارکی به روزی در این پارک به کار گرفته شده است.

وی افزود: چراغ‌های نصب شده در پارک شاپوری، لوکس و نور بالایی دارند اما مصرف آنها یک پنجم نسبت به مابقی چراغ‌های پارکی و روشنایی معابر، کمتر است.

شهردار مرکز لرستان با بیان اینکه ۷۰ پایه چراغ در فاز اول برای نورپردازی پارک شاپوری نصب شده است، اضافه کرد: در فاز اول برای نورپردازی این پارک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بارانی بیرانوند اظهار کرد: در فاز دوم، موضوع نورپردازی کامل پارک و تجهیز مبلمان شهری آن به ۳.۵ میلیارد تومان در دستور کار است.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: آبشار مصنوعی که در محدوده پارک شاپوری قرار دارد آب حاصل از آن در محدوده پل‌های مینیاتوری جاریست و با توجه به اینکه مشکلاتی داشته ۳۵۰ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده تا این آبشار دائمی ‌شود.

وی از ساماندهی‌ پارک شاپوری تا قبل از عید نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و با بیان اینکه اعتبارات انجام این پروژه از محل اعتبارات شهرداری تامین شده است، یادآور شد: در کنار ساماندهی پارک شاپوری، ساماندهی پارک میدان امام حسین(ع) با توجه به نورپردازی بدی که دارد در دستور کار است.

بارانی بیرانوند اظهار کرد: ساماندهی پارک شریعتی خرم‌آباد با توجه به اینکه عمق پارک تاریک است برای رفاه حال مسافرین تا عید ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
پارک شاپوری - شهردار خرم‌ آباد - پارک شریعتی - داریوش بارانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم