زیان‌ده بودن صندوق بیمه تامین اجتماعی نباید به بیمه‌گذاران لرستان فشار وارد کند

کد خبر: 
۱۰۱۴
ویسکرمی در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی لرستان :

زیان‌ده بودن صندوق بیمه تامین اجتماعی نباید به بیمه‌گذاران لرستان فشار وارد کند

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم گفت: زیان‌ده بودن صندوق بیمه تامین اجتماعی کشور نباید سبب شود که به بیمه‌گذاران در استان‌های محرومی چون لرستان فشار وارد کند و آنان را از کمترین حقوق خود محروم سازد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مهرداد ویس‌کرمی در دیدار با علی جهانی، مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به آخرین وضعیت نیروهای اخراجی پروژه راه‌آهن دورود ـ خرم‌آباد، بر لزوم همکاری اداره کل تامین اجتماعی در پذیرفتن لیست بیمه و مهلت وصول بدهی‌های آنان برای جلوگیری از اخراج باقیمانده نیروهای فعال در این پروژه تأکید کرد.

وی، رفع مشکلات بیمه‌ای کارگران ساختمانی از اولویت‌های این اداره کل است و تامین اجتماعی استان بیش از آنکه تامین کننده اهداف و برنامه‌های صندوق باشد، باید مدافع حقوق مردم در استان بوده و بتواند زمینه هر چه بیشتر مشمولان کمک‌‌های بیمه‌ای دولت را در استان فراهم سازد.

این نماینده مجلس یازدهم یادآور شد: صندوق بیمه تامین اجتماعی کشور طی سال‌های اخیر زیان‌ده بوده و نباید این امر سبب شود که به بیمه‌گذاران در استان‌های محرومی چون لرستان فشار وارد کند و آنان را از کمترین حقوق خود محروم سازد.

ویس‌کرمی خطاب به مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: لازم است برنامه‌ها و نیازهای اداره کل تامین اجتماعی تدوین شود و هر جایی که احساس شود با پیگیری نمایندگان مجلس گره‌ای از مشکلات بیمه‌ای مردم استان مرتفع می‌شود، این آمادگی وجود دارد تا در مجلس شورای اسلامی، پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

 

 

برچسب‌ها: 
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس - مهرداد ويسكرمي - علی جهانی - اداره کل تامین اجتماعی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم