زبانزد در امور خیر؛ مشارکت بانوان لرستانی

کد خبر: 
۲۵۲۲
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان مطرح کرد؛

زبانزد در امور خیر؛ مشارکت بانوان لرستانی

ناهید پرویزپور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: حضور و مشارکت بانوان لرستانی در امورات خیر زبانزد و کاملاً محسوس است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ ناهید پرویزپور شامگاه پنجشنبه در نشستی با حضور مسئولان استانی پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» با هدف جذب کمک‌های بانوان در احداث مدارس در مناطق محروم لرستان، ضمن قدردانی از زحمات نوسازی مدارس استان گفت: ایجاد پویش‌های اجتماعی و عام المنفعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاستی‌های فراوان در ایجاد فضاهای آموزشی لرستان

وی افزود: علی‌رغم تلاش‌های دولت‌های مختلف در ایجاد فضاهای آموزشی، هم سخت افزاری و هم در بخش نرم افزاری، متأسفانه شاهد کاستی‌های فراوانی هستیم و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله‌ی زیادی داریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم در ساخت فضاهای آموزشی، حس مشارکت مردم را در بحث حاکمیتی بیشتر خواهد کرد و ما می‌توانیم با ایجاد این طرح‌ها به الگویی جهانی مبدل شویم.

رتبه نخست کشوری اهدای خون از آن شیرزنان لرستانی

پرویزپور با اشاره به حضور و تأثیر بانوان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پشتیبانی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور پررنگ زنان در پویش‌ها و فعالیت‌های اجتماعی هستیم و بروز آن در حوادث و بلایای طبیعی بسیار حائز اهمیت بوده است که برای مثال می‌توان به مشارکت بانوان عزیز در حادثه سیل فروردین ماه ۹۸ اشاره کرد.

وی بیان داشت: حضور و مشارکت بانوان لرستانی در امورات خیر زبانزد و کاملاً محسوس است، به نحوی که شاهدیم شیر زنان لرستانی در چند سال گذشته با اهدای خون بیشترین مشارکت را نسبت به سایر استان‌ها داشته‌اند و از این لحاظ رتبه نخست کشوری را در اختیار دارند و ما امیدواریم با توجه به بافت ویژه اجتماعی لرستان و حس نوع دوستی عمیق مردمان این دیار شاهد تبلور مشارکت بانوان در عرصه مدرسه سازی هم باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
ناهید پرویزپور - استانداری لرستان - مدرسه سازی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم