رونمایی از پوستر یادواره شهدای رسانه لرستان

کد خبر: 
۶۳۹۷
همزمان با روز بزرگداشت شهدا صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر یادواره شهدای رسانه لرستان

رونمایی از پوستر یادواره شهدای رسانه لرستان

همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا از پوستر یادواره شهدای رسانه لرستان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شهادت را یک رسانه دانست و افزود: خبرنگاران می‌توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش پررنگی داشته باشند.

اعظم روانشاد در این مراسم، با تبریک ماه مبارک رمضان و گرامی‌داشت این روز با اشاره به فعالیت کارگروه ترویج ایثار و شهادت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برنامه‌های مختلفی در طول سال از سوی این کارگروه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری چهارمین همایش راه سلیمانی در استان با حضور قوی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گفت: در طول سال برنامه‌هایی از جمله تجلیل و سرکشی، نظارت، تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به همت هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی و هنرمندان که همیشه پای کار انقلاب اسلامی بوده و هستند اجرا می‌شوند.

روانشاد با اشاره به برگزاری یادواره شهدای رسانه لرستان در خردادماه ۱۴۰۳،  شهادت را یک رسانه دانست و افزود: شهید با شهادتش حق و ارزشمند بودن مسیر را اثبات می‌کند و خبرنگاران می‌توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش پررنگی داشته باشند. 

وی ضمن تشکر از خلاقیت انجمن فعالان رسانه‌ای لرستان در برگزاری یادواره شهدای رسانه لرستان گفت: با توجه به اینکه روز خبرنگار به نام خبرنگار لرستانی "شهید محمود صارمی" نام گذاری شده جای این برنامه در استان خالی بود. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان هم در این مراسم گفت: رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان بدون تحریف جنگ را انعکاس دادند و باید قدر رسانه را باید دانست.

سرهنگ رشیدی با اشاره به بیانات رهبر در ۱۳ آبان گفت: یاد و پیام شهدا باید گرامی داشته شود.

وی افزود: صاحبان رسانه باید پپام رسان شهدا باشند و نقش شهدای عرصه‌های مختلف را بیان کنند.

رشیدی با اشاره به اینکه هزار و ۷۰۰ وصیت نامه شهید در لرستان احصا شده پیام شهدا را رعایت بیت المال وحدت و همبستگی عفاف دانست و افزود: این پیام‌ها باید به نسل آینده برسد.

گفتنی است در این مراسم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تجلیل به عمل آمد.
 

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شهدای رسانه - روز شهدا - ۲۲ اسفند - ارشاد اسلامی - بنیاد شهید - حفظ آثار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم