روند افزایشی ابتلا به کرونا در بخش کاکاوند دلفان

کد خبر: 
۱۱۶۰
امام جمعه شهرستان دلفان خبر داد؛

روند افزایشی ابتلا به کرونا در بخش کاکاوند دلفان

امام جمعه دلفان از روند افزایشی ابتلا به کرونا در بخش کاکاوند این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت‌الاسلام علی اکبر جمیاری در جلسه رزمایش مواسات و کمک مومنانه که در بخشداری کاکاوند شهرستان دلفان برگزار شد، اظهار داشت: همواره مشارکت، مردم، خیرین و مسئولان در بحران‌ها را شاهد بودیم و برگزاری این رزمایش نیز موجب خواهد شد خاطره‌ی خوبی در ذهن مردم شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ نیز تیم‌هایی به عنو‌ان پشتیبان همواره از صف مقدم نبرد حق علیه باطل حمایت می‌کردند و امروز نیز همه اقشار از جهادگران سلامت و کادر بهداشتی و درمانی حمایت خواهند کرد، افزود: امروز نیز درگیر نبرد سختی هستیم و علاوه بر مبارزه با کرونا در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه نیز وظیفه حل مشکلات مردم را داریم.

امام جمعه دلفان ادامه داد: با عمل و پیروی از شعار جهش تولید، همدلی، عزم راسخ و‌ تلاش و کوشش مردم می‌توانیم مشکلات پیش رو را حل کنیم.

حجت‌الاسلام جمیاری از روند افزایشی ابتلا به کرونا در بخش کاکاوند شهرستان دلفان خبر داد و بیان داشت: از مسئولان، نیکوکاران و خیرین برای ریشه‌کن ساختن ویروس منحوس و کمک به افراد نیازمند این بخش پای کارآیند.

وی افزود: این همان پویش همدلی است که مساعدت و کمک اثربخش، برای آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا، مبتلایان، کسب و کارها و نیازمندان معیشتی به ارمغان می‌آورد./

پایان پیام

 

برچسب‌ها: 
ویروس کرونا - بخش کاکاوند - شهرستان دلفان - امام جمعه دلفان - علی اکبر جمیاری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم