روزی هم پیروزی نصیب مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواهد شد

کد خبر: 
۵۷۱۲
امام جمعه موقت خرم آباد بیان کرد:

روزی هم پیروزی نصیب مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواهد شد

روزی هم پیروزی نصیب مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواهد شد

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: همان طور که پیروزی نصیب مردم یمن و سوریه شده است، روزی هم این پیروزی نصیب مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت الاسلام «بهروز شمسی فر» امروز یکم دی ماه در جمع نمازگزاران در مصلی الغدیر خرم آباد به اتفاقات اخیر در فلسطین و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه غزه اشاره کرد و گفت: شورای امنیت قطعنامه‌ای برای پایان آتش بس در غزه داد، اما آمریکا آن را وتو کرد که این وتو ظالمانه‌ترین ابزاری است که در دست چند کشور برای منافع خودشان است.

 وی آمریکا را عامل جنایت و نسل کشی و ضد حقوق بشر دانست و افزود: ترور دانشمندان هسته‌ای، ترور سردار سلیمانی و دادن سلاح و مهمات به صدام بخشی از جنایت‌های این رژیم منحوس است.

امام جمعه موقت خرم آباد با قدردانی از مردم شجاع و نترس یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: با وجود اینکه یمن کشوری جنگ زده و درگیر مشکلات داخلی خود است، اما مردم این سرزمین با شجاعت توانستند جلوی کشتی‌های اسرائیلی را بگیرند و این یک درس بزرگ برای رژیم اسرائیل و همدستانش است.

حجت الاسلام شمسی فر حمایت حزب الله لبنان و محور مقاومت در عراق از مردم مظلوم فلسطین را تحسین برانگیز دانست و گفت: همان طور که پیروزی نصیب مردم یمن و سوریه شده است، روزی هم این پیروزی نصیب مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواهد شد و این ننگ بزرگ بر پیشانی آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش خواهد ماند.

پنجم دی ماه سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان حضرت امام (ره) و سالروز وفات حضرت ام البنین (س) از دیگر موضوعاتی بود که خطیب موقت جمعه خرم آباد به آن‌ها اشاره کرد.

در نماز جمعه امروز خرم آباد همچنین از خانواده‌های شهیدان محمد سپهوند، رحیم فروغی‌پور، جهانگیر پرندوش و رضاکسایی تجلیل شد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، نهضت سوادآموزی و جهاد دانشگاهی استان نیز در قالب میز خدمت پاسخگوی مردم بودند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
امام جمعه موقت خرم آباد - مصلی الغذیر - نماز جمعه - فلسطین - لبنان - حجت الاسلام بهروز شمسی فر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم