رفع مشکل روشنایی پارک و دریاچه شاپوری به زودی

کد خبر: 
۳۱۸۹
معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد خبر داد؛

رفع مشکل روشنایی پارک و دریاچه شاپوری به زودی

علیرضا صادقی معاون حمل‌ و نقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد

معاون حمل و نقل وامورزیربنایی شهرداری مرکز لرستان گفت: مشکل روشنایی پارک و دریاچه شاپوری که در کنار پل باستانی شاپوری خرم‌آباد (پل شکسته) قراردارد بزودی مرتفع می شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علیرضا صادقی، بابیان اینکه تمامی وسایل مورد نیاز روشنایی پارک و دریاچه شاپوری خریداری شده وبزودی شاهد رفع مشکل این پارک ودریاچه خواهیم بود گفت: با توجه به ضرورت روشنایی مطلوب پارک و دریاچه شاپوری و به منظور حفظ تأمین امنیت شهروندان، خانواده ها وهمچنین ارائه خدمات مطلوب رفاهی برای حضور شهروندان وحتی گردشگران دراین مکان، رفع مشکل روشنایی این پارک در برنامه کاری شهرداری مرکز لرستان قرار دارد وبزودی شاهد روشنایی بسیار زیبا در بهترین پارک جنوب شهر خواهیم بود.

وی در ادامه از احداث خیابان «۴۵ متری مهر» که شمال شرق وغرب شهر خرم‌آباد را به هم متصل می کند خبرداد و افزود: احداث این خیابان یکی از مهمترین پروژه های شهرداری مرکز لرستان است که شمال ‌شرقی شهر خرم آباد را به غرب شهر متصل می‌کند و با احداث این خیابان که از پارک و دریاچه شاپوری که در کنار پل باستانی شاپوری خرم‌آباد (پل شکسته) آغاز وپس ازعبوراز حدفاصل تقاطع بلوار بهارستان، میدان کریم خان زنده به خیابان طیب متصل می گردد گره ترافیکی جنوب شهر به حداقل خواهد رسید.

صادقی تصریح کرد: برای احداث خیابان ۴۵ متری مهر، درحال حاضر شهرداری با دومشکل بزرگ ازجمله تملک و خرید چند باب ساختمان مسکونی که خیابان طیب را به خیابان ۴۵ متری متصل می کند و دیگر روگذری که از بلواربهارستان عبور می کند مواجه است که امیدواریم به همت مسئولین هرچه زودتر دراین خصوص اقدامات خوبی صورت بگیرد.

معاون حمل و نقل و امورزیربنایی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به پیاده روی شهروندان درکناردریاچه شاپوری بیان کرد: فراهم کردن بهترین امکانات ورزشی در راستای سلامت شهروندان ازبرنامه های شهرداری است.

وی با بیان اینکه جنوب شهر خرم‌آباد مظلوم واقع شده است گفت: شهرداری چند صباحی است بدنبال احداث پارک و شهربازی برای کودکان جنوب شهر نیز می باشد که دراین راستا همکاران ما بسرعت درحال احداث یک پارک زیبا در تپه پاگر ماسور ویک پارک در آخر خیابان طیب (پشته حسین آباد) هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 
اجتماعی - شهرداری خرم آباد - دریاچه شاپوری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم