رفع تصرف ۴۰ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی بروجرد

کد خبر: 
۶۴۲۵
فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان؛

رفع تصرف ۴۰ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی بروجرد

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان گفت: بیش از ۴۰ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی شهرستان بروجرد که به صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده شده بود، رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان سرهنگ مسلم مویدی روز جمعه به رسانه های اعلام کرد: برای مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز عملیات تخریب ساخت‌ و سازهای غیرمجاز روستای شیخ میری و فیال این شهرستان به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغی با حضور یگان حفاظت امور اراضی و نیروی انتظامی شهرستان بروجرد و سایر عوامل مرتبط با دستور دادستان شهرستان انجام شد.

وی بیان کرد: در این عملیات بیش از ۴۰ هزار متر مربع از زمین‌های کشاورزی با تخریب دیوار کشی، فنس کشی، قطعه بندی، آلاچیق و سکوسازی به وضعیت اولیه بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: حفاظت از زمین‌های کشاورزی به عنوان بستر تولید کشاورزی و مهمترین منبع تأمین و حفظ امنیت غذایی جامعه از مهمترین اولویت‌های مدیریت جهاد کشاورزی است.

سرهنگ مویدی تصریح کرد:‌ یگان حفاظت اراضی شهرستان گزارش‌های مردمی سامانه تلفنی ۱۳۱ را با جدیت پیگیری می‌کند و با هرگونه ساخت‌ و ساز بدون دریافت مجوز با همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی طبق قانون برخورد می‌شود.

مجموع اراضی کشاورزی و باغی این شهرستان ۶۹ هزار هکتار است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
حفاظت امور اراضی - زمین های غیرمجاز - رفع تصرف - سرهنگ مؤیدی - جهاد کشاورزی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم