رفع اُفت فشار آب «پاپی خالدار» خرم‌آباد تا یک‌ماه دیگر

کد خبر: 
۱۹۲۱
قاسمی‌منش خبر داد؛

رفع اُفت فشار آب «پاپی خالدار» خرم‌آباد تا یک‌ماه دیگر

رفع اُفت فشار آب «پاپی خالدار» خرم‌آباد تا یک‌ماه دیگر

مدیر آب و فاضلاب خرم‌آباد از رفع افت فشار آب منطقه «پاپی‌خالدار» این شهرستان تا یک ماه دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ فرج قاسمی‌منش امروز یکشنبه با اشاره به افت فشار آب منطقه «پاپی خالدار» شهرستان خرم‌آباد، اظهار داشت: با تقویت خط لوله آب، شبکه اصلی را اصلاح خواهیم کرد و تا یک ماه آینده مشکل قطعی آب این منطقه رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: تاسیسات به کار رفته در منطقه پاپی خالدار بنا بر جمعیت گذشته‌‌ی آن طراحی شده که با افزایش جمعیت زیرساخت‌های موجود تقریباً جوابگوی نیاز آبی منطقه نیست و باعث افت فشار و قطعی آب در منطقه می‌شود.

مدیر آبفا خرم‌آباد ادامه داد: از مردم منطقه پاپی خالدار انتظار می‌رود از مصارف آبیاری باغات خودداری کنند تا در این شرایط سخت، قطعی آب نداشته باشیم که اگر مردم همکاری کنند ما هم آنچه در توان و تعهد است با پیگیری‌ها انجام خواهیم داد.

قاسمی‌منش اظهار کرد: با شروع فصل تابستان مصارف تغییر می‌کنند و امسال نیز با هم‌راهی ویروس کرونا مردم باید در بحث شستشو و مصارف رعایت کنند.

وی ادامه داد: در شهرستان خرم‌آباد با هوشمند سازی شبکه و کنترل سطح منازل صورت گرفته حداقل قطعی را داریم، ولی در روستاها مشکلات با دلایل‌های مختلف وجود دارد که در این زمینه همکاری مردم را احتیاج داریم که بتوانیم در این فصل گذر موفقی داشته باشیم.

 این مسئول خاطر نشان کرد: در سال‌جاری در بحث زیرساخت‌ها با برنامه ریزی صورت گرفته مکان‌هایی که نیاز به ارتقای مخازن، تامین آب و اصلاح توسعه شبکه وجود دارد، با اولویت مناطق محروم و پرجمعیت مشکل آنها را رفع خواهیم کرد.

قاسمی افزود: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی تلاش‌شان این است که کمترین قطعی آب در سطح شهر و روستاهای خرم‌آباد را داشته باشند و مردم هم با استفاده از شیرآلات کاهنده، بررسی شلنگ کولر آب و فلاش تانک‌ها و حداقل استفاده برای شستشوی خودرو و پارکینگ نهایت رعایت مصرف را داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم حتماً با سامانه ۱۲۲ گزارشات انشعابات غیرمجاز، شکستگی‌های سطح معابر را اطلاع‌رسانی کنند و ما هم آماده خدمات‌رسانی به همشهریان عزیز می‌باشیم.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
شرکت آب و فاضلاب لرستان - فرج قاسمی منش - پاپی خالدار - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم