رسانه‌ها به هیچ وجه تهدید نیستند

کد خبر: 
۶۴۵۷
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

رسانه‌ها به هیچ وجه تهدید نیستند

رسانه‌ها به هیچ وجه تهدید نیستند

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر ضرورت پرورش خبرنگاران تخصصی در حوزه ورزش استان تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها به هیچ وجه تهدید نیستند.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «وحید والیزاده مرادی» در جشن بهار  در بهار و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز با گسترش فضای رسانه‌ای در حوزه ورزش مواجهیم، اظهار کرد: ورزش به نوبه‌ی خود بخش مهمی در جامعه محسوب می‌شود ولی رسانه ورزش نیز بسیار با اهمیت بوده و هر اندازه که بتوانیم باید از این حوزه حمایت صورت گیرد و ما این کار را خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: کار رسانه در عصر حاضر تنها اطلاع رسانی صرف نیست چرا که رسانه تبدیل به یک زیست بوم در زندگی جوامع شده و افراد وقت زیادی از زندگی خود را در شبکه‌های رسانه‌ای سپری می‌کنند.

والیزاده مرادی ادامه داد: تغییر و تحول را در حوزه رسانه‌های ورزشی و حتی جنس ورزش با ابعاد تازه‌تری به این حوزه شاهد هستیم.

این مسئول با بیان اینکه اثرگذاری ورزش شامل موضوعات دیگری مانند مسائل سیاسی و اجتماعی نیز شده است، اضافه کرد: برخی کشورها حتی از ورزش برای تغییر و بازسازی چهره سیاسی خود بهره می‌گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌هایش بر ضرورت پرورش خبرنگاران تخصصی در حوزه ورزش لرستان تاکید کرد و با بیان این‌که رسانه‌ها به هیچ وجه تهدید نبوده و نیستند، گفت: باید توانمندی‌ها و پتانسیل‌های ورزشی استان که تاکنون مغفول مانده را با تعامل با رسانه‌ها شناسایی و بیش از پیش مورد اهتمام و توجه قرار دهیم.

وی گریزی به ورزش و جوان نیز زد و گفت: در مسیر ورزش لرستان باید به جوانان بیشتر اهمیت داده شود و متقابلا اهمیت ورزش نیز برای جوانان تبیین شود.

والیزاده مرادی یکی از اولویت‌های اصلی این اداره کل را در لرستان اتمام طرح‌های نیمه تمام ورزشی اعلام کرد و یادآور شد: امید است در حوزه عمرانی، زیرساخت‌های ناتمام در سطح استان را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات ورزشکاران لرستانی ساخت و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان بوده خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد و تلاش داریم مکان‌های ورزشی که مورد توجه نبوده، بازسازی شوند تا ورزشکاران بتوانند نهایت استفاده را داشته باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ورزش استان در کشور، تصریح کرد: در زمینه ورزش‌های تیمی و انفرادی، استان لرستان از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های موجود اعم از نمایندگان، خبرنگاران، پیشکسوتان و ورزشکاران برای پیشرفت ورزش استان استفاده خواهم کرد، افزود: برنامه داریم تا سرمایه‌گذاران حوزه ورزش را جذب کنیم تا شاهد بازگشت اعتماد به حوزه ورزش لرستان باشیم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
ورزش و جوانان - والیزاده - خبرنگار ورزشی - رسانه ها

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم