راه‌اندازی آزمایشی ماشین‌آلات کارخانه صدر فولاد لرستان

کد خبر: 
۴۳۴۵
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خبر داد؛

راه‌اندازی آزمایشی ماشین‌آلات کارخانه صدر فولاد لرستان

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از سرویس و راه‌اندازی (اورهال) ماشین‌آلات و خط تولید کارخانه راکد صدر فولاد لرستان به صورت آزمایشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ مهرداد ویسکرمی روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: به دنبال جلسه‌ای که ۲۰ مردادماه سال‌جاری در تهران برگزار و تعهداتی که سرمایه گذاران جدید داده بودند، اورهال کارخانه آغاز شده است و مقرر شد ظرف حداکثر سه ماه، تعمیرات و بروزرسانی تجهیزات آن انجام شود.

وی اظهار داشت: بکارگرفتن نیروهای بومی در این واحد مورد تاکید است و اولویت در جذب نیز با کارگرانی است که از گذشته در این شرکت مشغول به کار بوده و اکنون بیکار شده‌اند.

وی تصریح کرد: مقرر شده است فعالیت شرکت در ۲ نوبت کاری آغاز و میلگرد ۱۲ و ۱۸ به مدت ۱۵ روز تولید شود ضمن اینکه در مدت بروزرسانی تجهیزات، نیروها نیز آموزش لازم را خواهند دید.

ویسکرمی ادامه داد: برنامه مالک جدید فولاد صدر این است که تا ۴.۵ میلیون تُن تولید در قسمت ذوب کارخانه داشته باشند که با این اوصاف بیش از ۲ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

کارخانه صدر فولاد خرم‌آباد سالانه ۶۰۰ هزار تن فولاد تولید می‌‌کرد و قرار بود این میزان تولید ۲.۵ برابر شود اما نه ‌تنها این امر محقق نشد بلکه با تعطیلی آن طی حدود ۶ سال گذشته به دلیل بدهی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومانی به سیستم بانکی، دستگاه‌های دولتی و فرسودگی ماشین‌آلات  ۲۰۰ تا۱۸۰ کارگر آن بیکار شدند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی - مهرداد ویسکرمی - صدر فولاد لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم