راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در بروجرد؛ به زودی

کد خبر: 
۲۷۰۵
سرپرست فرمانداری بروجرد خبر داد؛

راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در بروجرد؛ به زودی

راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در بروجرد؛ به زودی

سرپرست فرمانداری بروجرد از راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: این آزمایشگاه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ احمد گودرزیان روز دوشنبه در جلسه استانی ویدئو کنفرانس طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: در اجرای طرح شهید سلیمانی که با مشارکت شبکه بهداشت و درمان؛ بسیج و هلال احمر اجرا شد ۱۳۱ تیم مراقبتی، ۲۰۵ تیم حمایتی، ۳۲ تیم نظارتی و ۳۵۰ تیم ۲ نفره رصد و پشتیبانی اولیه مشارکت کردند.

وی اظهار داشت: سفیران سلامت در اجرای این طرح ۱۵۰۰ خانوار را که در معرض ابتلا به ویروس کرونا مبتلا شده بودند را شناسایی و خدمات مراقبتی و حمایتی و نظارتی را به آنان ارائه کردند.

سرپرست فرمانداری بروجرد بیان کرد: همچنین در اجرای طرح شهید سلیمانی سفیران سلامت در نقاط پرتردد شهر با توزیع ماسک و دادن هشدارهای بهداشتی شهروندان را از خطر ابتلا به ویروس کرونا آگاه کردند.

گودرزیان با اشاره به اینکه اجرای این طرح به کاهش شیوع ویروس کرونا در شهرستان بروجرد کمک کرد، ادامه داد: به زودی آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در بروجرد راه‌اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: وضعیت بروجرد از نظر ابتلا به کرونا مطلوب است و شیوع این ویروس در این شهرستان روند نزولی دارد و لازم است که همچنان شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
ویروس کرونا - فرمانداری بروجرد - احمد گودرزیان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم