راهداری؛ عرصه خدمت و دوندگی

کد خبر: 
۶۹۵۶
معاون سازمان راهداری کشور تأکید کرد؛

راهداری؛ عرصه خدمت و دوندگی

رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از این سازمان به عنوان عرصه خدمت و دوندگی نام برد و بر ارتقای ایمنی شبکه راه‌های لرستان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «رضا اکبری» امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، یاد شهدای خدمت را گرامیداشت و بر ایمنی شبکه راه‌های لرستان به علت قرارگیری در مسیر کریدور مهم حمل و نقل کشور تأکید کرد.

وی، از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان عرصه خدمت و دوندگی یاد کرد و گفت: مدیران استان‌ها همانند دونده‌هایی هستند که چوب خدمت را به دیگری تحویل می‌دهند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: سال گذشته واردات ماشین آلات راهداری به کشور در مجلس شورای اسلامی مصوب و پس از آن به استان‌های مختلف و لرستان با توجه به وسعت و حجم مشکلات این منطقه، مجوز این مهم داده شد.

«اکبری» ادامه داد: در صورت رفع مشکلات و اختلاف نظرها با سازمان صمت، ۷۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری وارد کشور خواهد شد.

وی افزود: لرستان یک استان مولد کشاورزی، دامپروری و معدنی، دارای کریدورهای مهم حمل و نقل از جمله ۲ محور آزادراهی و نزدیک به مرزهای غربی بوده؛ اما ایمنی شبکه راه‌های آن پایین است.

«اکبری» با بیان اینکه کارهای بسیاری بابت بازسازی سیل ۹۸ هم باقی مانده است، اضافه کرد: از «عارف امرایی» مدیرکل جدید انتظار می‌رود مواردی از جمله ارتقای ایمنی راه‌ها، انجام امور کارشناسی با تحلیل تصادفات، توزیع به جا و مناسب اعتبارات، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و رسیدگی به رفاهیات کارکنان از جمله نیروهای شرکتی راهداری که از اولویت‌های مهم در استان لرستان پیگیری کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
راهداری لرستان - سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای - رضا اکبری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم