دیدار کارکنان نیرو‌های مسلح با نماینده ولی فقیه لرستان

کد خبر: 
۶۱۲۶
به مناسبت سالروز نیروی هوایی ارتش:

دیدار کارکنان نیرو‌های مسلح با نماینده ولی فقیه لرستان

دیدار کارکنان نیرو‌های مسلح با نماینده ولی فقیه لرستان

به مناسبت نوزدهم بهمن سالروز نیروی هوایی ارتش، جمعی از فرماندهان و مسئولان استانی با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح استان با تبریک دهه فجر و عید مبعث گفت: دهه فجر، دهه نصرت و رحمت الهی برای ایران اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: با درایت و رهبری امام خمینی (ره)، ایثار و فداکاری مردم و نیرو‌های مسلح پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تلاش حماسه سازان ۱۹ بهمن در سال ۵۷ باعث شد تا انقلاب اسلامی گردنه‌های سختی را پشت سر بگذارد افزود: اتحاد و همبستگی مردم و نیرو‌های مسلح محاسبات و طراحی‌های دشمنان را بر هم زد.

امام جمعه خرم آباد گفت: طراحی‌هایی که پهلوی اول و دوم با کمک نظام سلطه به ویژه آمریکا و حامیانش داشتند این بود که نیروی مسلحی وابسته به غرب به جهت فرهنگی دینی و دانش نظامی تربیت کنند که کاملأ در اختیار نظام طاغوتی و حامیان آنها باشند ولی از درون این آموزش‌ها کسانی مانند شهید بابایی، شهید عباس دوران و شهید صیاد شیرازی تربیت شدند و خداوند حیله آنها را به خودشان بازگرداند.

وی ادامه داد: همافران نیروی هوایی جز اولین گروه‌هایی بودند که در ۱۹ بهمن سال ۵۷ با امام بیعت کردند و به امت پیوستند و این همبستگی کمر رژیم را شکست و این اقدام به هنگام و اثرگذار و هوشمندانه و تاریخ ساز تحول ساز و شگفت انگیز در لحظه اتفاق افتاد و ما این چنین اقداماتی را در مجموعه نیرو‌های مسلح از جمله ارتش، سپاه فراجا و نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس و پس از آن مشاهده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: اگر چه نیرو‌های مسلح امروز در بیعت تاریخ ساز روز ۱۹ بهمن سال ۵۷ حضور نداشتند، اما همان آرمان‌ها و ارزش‌ها و مسیر را دنبال می‌کنند و بر همان عهد و پیمان هستند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
نیروهای مسلح - ولی فقیه - نیروی هوایی ارتش - حجت الاسلام شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم