دهه فجر؛ فرصتی برای آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب

کد خبر: 
۲۹۹۹
امام جمعه الشتر مطرح کرد؛

دهه فجر؛ فرصتی برای آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب

دیدار حجت الاسلام سید سجاد موسوی با اعضای شورای اداری سلسله

امام جمعه الشتر گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای آشنایی نسل جوان با ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت الاسلام سید سجاد موسوی امروز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای اداری شهرستان سلسله در دفتر امام جمعه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی شبیه معجزه است، اظهار داشت:  یکی از مهم‌ترین دلایل هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب پیشرفت‌های خیره کننده نظام در چهار دهه اخیر است.

وی ادامه داد: دشمنان نمی‌توانند ببینند که جمهوری اسلامی با وجود همه این تهدیدها و تحریم‌های غرب این‌گونه در جهان نقش آفرینی می‌کند.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه باید اقدامات و دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در دهه‌فجر به خوبی برای نسل جدید تبیین شود، عنوان کرد: گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر، تجدید میثاق مردم با انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و شهدای بزرگوار و عظیم الشان انقلاب بوده و این دهه برای ملت ما فراموش‌ نشدنی است.

حجت الاسلام موسوی  خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای آشنایی نسل جوان با ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن محسوب می‌شود تا بین آنها و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) پیوند ایجاد شود، 

وی خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر به دلیل حمایت مردم از نظام اسلامی، بیعت با رهبری و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی دارای اهمیت ویژه‌ای است و همه ما وظیفه داریم که در برنامه‌های این ایام حضور فعالی داشته باشیم.

غباروبی گلزار شهدای گمنام شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اداری و دیدار با خانواده شهید ضرغام مقدسی از دیگر برنامه‌های شهرستان سلسله در اولین روز از دهه مبارک فجر بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 
سیاسی - دهه فجر - سلسله

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم