دشمن می‌خواهد توان دفاعی ایران را زیر سوال ببرد

کد خبر: 
۶۸۲۶
فرمانده سپاه لرستان:

دشمن می‌خواهد توان دفاعی ایران را زیر سوال ببرد

سردار نعمت اله باقری فرمانده سپاه لرستان

بروجرد - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: امروز دشمن دفاع مقدس ما را در خط تحریف قرار داده و می‌خواهد شهدا، امام و توان دفاعی کشور را زیر سوال ببرد.

 

به گزارش زرک، سردار «نعمت اله باقری» عصر روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت رئیس‌جمهور و شهدای خدمت که در مصلای نماز جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: اگر انقلاب طی این ۴۵ سال مستحکم به جلو می‌رود، مدیون هشت سال دفاع مقدس است. 

 

وی ادامه داد: دشمن در ورودی شهر خرمشهر نوشته بودند آمده‌ایم که بمانیم، ولی رزمندگان ما در ۴۵ روز بیش از ۱۹ هزار اسیر و کشته از دشمن گرفته و زمین گیر کردند.

 

سردار باقری افزود: امروز دشمن دفاع مقدس ما را در خط تحریف قرار داده و می‌خواهد شهدا، امام و توان دفاعی کشور را زیر سوال ببرد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان بیان کرد: جنگ برای ثابت کردن انقلاب اسلامی بود، اگر فرماندهان ما دارای ضعف مدیریت بودند، چگونه اروند وحشی را پشت سر گذاشتند و دشمن را غافل گیر کردند.

 

‌سردار باقری بیان کرد: وقتی خبر حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور مخابره شد، دشمنان در یک صف کنار هم قرار گرفتند تا بتوانند از این حادثه‌ای که در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده بهره ببرند و در پی بوجود آوردن نابسامانی در کشور بودند، امام ناکام ماندند.

 

امام جمعه بروجرد نیز در این مراسم گفت: شاید اگر شهدای خدمت به شهادت نمی‌رسیدند، آنقدر که امروز در کشور و سطح جهان به واسطه شهادت خود اثر گذاشتند، اثرگذار نبودند.

 

حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: این انقلاب همچنان پیشرفت‌های خود را ادامه می‌دهد و باید تلاش شود که راه شهدا ادامه داشته باشد.

 

وی یادآور شد: ما همچنان محکم و قوی ایستاده‌‌ایم و این حوادث نه تنها ما را سست و متزلزل نمی‌کند، بلکه جدی‌تر و مصمم‌تر راه نورانی شهدا را ادامه می‌دهیم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان - نعمت اله باقری - بروجرد - سیدالشهدای خدمت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم