دستگیری شرور سابقه‌دار در «رومشکان»

کد خبر: 
۴۰۸۲
فرمانده انتظامی رومشکان خبر داد؛

دستگیری شرور سابقه‌دار در «رومشکان»

سرهنگ مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی رومشکان

فرمانده انتظامی رومشکان از دستگیری شرور مسلح و سابقه دار حین تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سرهنگ مهدی مهدوی کیا امروز چهارشنبه در سخنانی بیان داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی شرور و مسلح در این شهرستان در امر نگهداری و خرید فروش سلاح و مهمات غیر مجار فعالیت دارد، مأموران با هماهنگی قضائی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: متهم به محض اطلاع از حضور مأموران در داخل حیاط منزلش با یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به شلیک ۹ تیر به صورت زمینی و هوایی به سمت مأموران کرد.

فرمانده انتظامی رومشکان گفت: مأموران پس از دعوت فرد شرور به آرامش با استفاده از اصل غافلگیری وی را دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی کیا اظهار داشت: در بازرسی از منزل و مخفیگاه وی ۲ قبضه سلاح کمری، ۶ تیغه خشاب سلاح جنگی، ۲۷۵ عدد فشنگ جنگی و یک حقه وافور کشف شد.

وی با اشاره به اینکه شرور سابقه دار همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، تصریح کرد: فرد مذکور دارای سوابق متعدد کیفری از جمله خرید و فروش و نگهداری سلاح و مهمات، سرقت موتورسیکلت و درگیری‌های مسلحانه با مأموران در استان‌های همجوار است.

فرمانده انتظامی رومشکان با هشدار جدی به همه افرادی که در زمینه خرید و فروش و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز فعالیت دارند، گفت: چنانچه فرد یا افرادی با توسل به سلاح گرم چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی که به عنوان زیست بوم دوم جامعه محسوب می‌شود قدرت نمایی کنند و بخواهند امنیت و آسایش فردی و اجتماعی شهروندان که خط قرمز پلیس است مختل و نادیده بگیرند بر اساس قوانین با آنان به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرماندهی انتظامی لرستان - رومشکان - دستگیری اراذل و اوباش

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم