در بحث مسکن هیچ کنترل و نظارتی در لرستان وجود ندارد

کد خبر: 
۱۵۲۶
در جلسه شورای مسکن مطرح شد؛

در بحث مسکن هیچ کنترل و نظارتی در لرستان وجود ندارد

 در بحث مسکن هیچ کنترل و نظارتی در لرستان وجود ندارد

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در جلسه شورای مسکن استان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با حوزه‌ی مسکن در سالن جلسات کانون برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد بانک اطلاعاتی کامل و دقیق در حوزه‌ی مسکن و املاک استان یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت والیزاده با اشاره به اینکه میانگین تورم لرستان به مراتب بالاتر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: در حوزه‌ی مسکن فشار وارده بر مردم بیشتر است چون به هر حال مسکن از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی زندگی است.

وی افزود: متاسفانه بحث مسکن در استان لرستان یک مسأله‌ی رها شده است و در زمینه‌ی قیمت‌گذاری هیچ کنترل و نظارتی وجود ندارد.

والیزاده با تاکید بر اینکه متاسفانه هیچ تصویر روشنی از وضعیت موجود در استان نداریم، تصریح کرد: یکی از نشانه‌های این وضعیت، عدم وجود آمار و اطلاعات کامل و دقیق نزد دستگاه‌های مرتبط است که در این زمینه‌ی ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع ضروری است.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با بیان اینکه بدون اطلاعات دقیق و صحیح نمی‌توان هیچ تصمیم درست و کارآمدی اتخاذ نمود، بیان داشت: امیدواریم پس از ایجاد این بانک اطلاعاتی که مستلزم همکاری همه‌ی دستگاه‌هاست، بتوانیم در جلسات آتی شورا بسته‌های پیشنهادی مفید با قابلیت اجرا ارائه نماییم که باعث کنترل قیمت مسکن و در نهایت کاهش مشکلات مردم در این زمینه گردد.

حجت والیزاده از حاضران در جلسه خواست در جلسه‌ی آتی پیشنهادات خود را در زمینه‌ی بهبود وضع مسکن به شورا ارائه نمایند./

 

برچسب‌ها: 
کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - حجت والیزاده

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم