داروخانه هلال احمر لرستان در خرم‌آباد افتتاح شد

کد خبر: 
۴۳۱۷
با حضور معاون توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور؛

داروخانه هلال احمر لرستان در خرم‌آباد افتتاح شد

افتتاح داروخانه هلال احمر لرستان در خرم آباد

سی و هشتمین داروخانه هلال احمر کشور در خرم‌آباد مرکز استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «فرید مرادیانی» معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور در آیین افتتاح داروخانه هلال احمر لرستان گفت: هدف داروخانه‌های هلال احمر در سراسر کشور انتفاعی و درآمدزایی نیست بلکه این مراکز حلقه واسطه در زمینه تحویل داروهای بین‌المللی، تامین داروهای کمیاب و تک نسخه می‌باشند.

وی اظهار داشت: داروخانه هلال احمر استان لرستان سی و هشتمین داروخانه جمعیت هلال احمر در کشور است که طبق سیاست گذاری این جمعیت در هر یک از مراکز استان‌ها  ایجاد می شوند.

مرادیانی افزود: اکنون یک استان در کشور داروخانه هلال احمر ندارد و چندین استان درگیر مشکلات مجوز دیگر می باشند که از وزیر بهداشت تقاضا داریم در این خصوص تسهیل لازم در امور ایجاد شود تا بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

داروخانه هلال احمر منبع تامین داروهای خاص است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: داروخانه هلال احمر لرستان منبع تامین داروهای خاص و کمیاب برای مردم است.

صارم رضایی نیز در این آیین با بیان این مطلب افزود: ایجاد این داروخانه برای مردم لرستان یک رویا بود که امروز به بهره‌برداری رسید و امیدواریم در بحث تامین داروهای خاص و داروهای عمومی به مردم خدمات رسانی کنیم.

وی گفت: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به جمعیت هلال احمر لرستان اختصاص یافت که برای افراد نیازمند که مشکل دارویی دارند تامین دارو خواهد شد همچنین یک میلیارد تومان دارو برای داروخانه هلال احمر استان خریداری شده است.

به گفته وی داروخانه جمعیت هلال‌احمر لرستان در مرکز شهر خرم‌آباد در مکانی به مساحت ۱۵۰ متر مربع با همکاری معاونت درمان و توانبخشی هلال احمر لرستان راه اندازی شد که ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات تهیه شده است.

 

تامین داروهای ویژه و خاص لرستان با راه‌اندازی داروخانه هلال احمر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم در این مراسم گفت: با راه اندازی داروخانه هلال احمر دیگر نیازی به مراجعه بیماران خاص به دیگر استان‌ها نیست‌.

محمدرضا نیکبخت بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده بالاخره داروخانه هلال احمر افتتاح شد، این داروخانه داروهای ویژه و خاص را در اختیار بیماران قرار می‌دهد.

وی افزود: داروهای زنان و زایمان، سرطانی و داروهای ویژه در این داروخانه به مردم تحویل داده می‌شود.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با راه‌اندازی داروخانه هلال احمر دیگر نیازی نیست بیماران به استان‌های دیگر برای تهیه دارو مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
جمعیت هلال احمر لرستان - داروخانه - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم