خیبر با نتیجه سه بر صفر شهرراز شیراز را شکست داد

کد خبر: 
۵۶۸۷
زرک:

خیبر با نتیجه سه بر صفر شهرراز شیراز را شکست داد

خیبر با نتیجه سه بر صفر شهرراز شیراز را شکست داد

خیبر در آخرین بازی دور رفت مسابقات لیگ دسته یک، با نتیجه سه بر صفر شهرراز شیراز را شکست داد و موقتاً به صدر رفت.

به گزارش پایگاه خبری زرک، رقابت‌های هفته هفدهم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۸ آذر با برگزاری دیدار حساس بین خیبر خرم‌آباد و شهرراز شیراز در ورزشگاه تختی خرم‌آباد و با حضور پرشور تماشاگران پیگیری شد که این بازی در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود خیبر پایان یافت.

خیبر که سه هفته اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، با انگیزه‌ای بالا پای به میدان گذاشت و موفق شد با کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی موقتاً صدرنشین مسابقات شود.

دو تیم در نیمه اول و به رغم برتری نسبی خیبر، یک بازی کم‌رمق را به نمایش گذاشتند که شاید مهمترین حادثه آن صحنه‌ای بود که به اعتقاد کادر فنی خیبر، مدافع حریف خطا کرده و پنالتی بود، اما داور اعتقادی به خطا نداشت تا نیمه اول صفر – صفر پایان یابد.

نیمه دوم با برتری خیبر آغاز شد. این تیم در دقیقه ۵۷ و در لحظاتی که مهرداد حیدری آماده تعویض بود، موفق شد توسط همین بازیکن با یک شوت زیبا، گل اول بازی را به ثمر برساند. بعد از این گل، کادر فنی شهرراز به نشانه اعتراض نسبت به پذیرفتن گل توسط داور برای دقایقی بازیکنان را به بیرون از زمین فرا خواندند که با وساطتت ناظر میدان، بازی ادامه یافت.

در ادامه حمیدرضا طاهر خانی در دقیقه ۶۸ با یک شوت زیبا خیبر را به دومین گل رساند تا‌ امید‌های شاگردان ستار زارع در شهرراز برای جبران شکست کم‌رنگتر شود. در دقایقی پایانی هم حسین نخودکار گل سوم را به ثمر رساند.

این بازی با سه گل به سود یاران رضا مهاجری پایان یافت.

اما فردا شاهد یک دیدار مهم دیگر بین چادرملو اردکان (تیم اول) و دریا بابل (تیم رده۱۶) در بابل خواهیم بود. تساوی یا شکست چادرملو به سود خیبر خواهد بود.

هم اکنون خیبر خرم آباد با ۳۷ امتیاز از ۱۷ بازی، چادرملو با ۳۵ امتیاز از ۱۶ بازی و نقت مسجد سلیمان با ۳۲ امتیاز از ۱۶ بازی در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.

مسابقات دور برگشت با وقفه‌ای ۴۵ روزه در دهم بهمن ماه آغار خواهد شد و خیبر در اولین بازی از دور برگشت و در خرم‌آباد به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم با یک گل به سود پارس جنوبی جم پایان یافته بود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
خیبر خرم‌آباد - شهرراز شیراز - ورزشگاه تختی - رقابت های لیگ دسته اول

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم