خوراکی‌های ممنوع در روزهای گرم

کد خبر: 
۴۱۳۸
تغذیه

خوراکی‌های ممنوع در روزهای گرم

خوراکی‌های ممنوع در روزهای گرم

هوا چه گرمش باشد و چه سرد، خوراکی خاص خودش را می‌خواهد. فصل، تابستان است و باید دید در این هوای جوشان خوردن چه خوراکی بهتر است که حالا یک متخصص تغذیه از روسیه در مقاله‌ای درباره خوردنی‌های هوای گرم که کدام غلات بهتر است حرف می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ ریا دیانوا معتقد است که در هوای گرم باید رژیم خود را تغییر دهید. او توصیه می‌کند که از بلغور برای صبحانه صرف نظر کنید؛ زیرا بسیاری علاقه‌مند هستند که در هنگام صبح بلغور را با شیر مخلوط کرده و میل کنند.

دیانوا گفته: «مهم‌ترین چیز این است که در فصل گرما فرنی بلغور مصرف نکنید. این فرنی به سرعت جذب می‌شود و به همین دلیل، فرد به‌سرعت می‌خواهد دوباره غذا بخورد. در شرایط گرم چنین کاری و خوردن بیش از حد غذا مناسب نخواهد بود. همینطور قبل از پایان فصل گرما، ارزش دارد که از غلات همراه با شیر صرف نظر کنیم چرا که خطر مسمومیت زیاد است.»

این متخصص تغذیه در ادامه می‌گوید: «در تابستان، همیشه این خطر وجود دارد که فرنی با شیر زودتر از فرنی با آب خراب شود. اما اگر فرنی را با آب درست کنید، باید میوه و توت را به آن اضافه کنید. اکنون فصل میوه‌های تازه است، بنابراین شیرینی طبیعی را با افزودن میوه‌ها به فرنی‌ها سالم‌تر کنید. برای تابستان افزودن میوه به جو دوسر ایده‌آل است.»

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
تغذیه - ریا دیانوا - تابستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم