خبرنگاران لرستانی اقتدار هوایی ایران را به نظاره نشستند

کد خبر: 
۵۳۵۴
ظهر امروز؛

خبرنگاران لرستانی اقتدار هوایی ایران را به نظاره نشستند

خبرنگاران لرستانی اقتدار هوایی ایران را به نظاره نشستند

اصحاب رسانه لرستان به میزبانی بسیج رسانه لرستان در قالب اردوی «راهیان پیشرفت» از پارک ملی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران بازدید کردند و اقتدار هوایی ایران را به نظاره نشستند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سردار «علی بلالی» مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه، امروز در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی‌های راهبردی و پارک ملی هوافضای سپاه، ۳ سال است که شروع به کار کرده است.

وی، با اعلام اینکه این نمایشگاه در حال حاضر پذیرای تشکل‌های مختلف از جمله کارخانجات، مساجد، تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی است، بیان کرد: تشکل‌ها برای بازدید از نمایشگاه کافی است با شماره‌تلفن ۰۲۱۴۴۹۰۸۹۰۶ هماهنگی لازم را انجام دهند.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران اظهار کرد: پارک ملی هوافضای سپاه پاسداران در پنج حوزة موشکی، پدافند، پهپاد، عملیات هوایی و فضایی توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته است.

سردار بلالی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه این است که بگوییم کجا بودیم و در حال حاضر کجا هستیم. اگر امروز ما به جایی رسید‌ه‌ایم که موشک «نقطه زن» تولید می‌کنیم و یا ماهواره «نور ۳» را در مدار زمین قرار می‌دهیم، حاصل عمل به سخن «ما می‌توانیم» امام خمینی (ره) است.

وی خاطرنشان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس ما نه‌تنها یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم؛ بلکه در جنگ همه چیز را به دست آوردیم؛ چراکه برای ما تبدیل تهدید به فرصت‌ها بود و الان هر چیزی که داریم از جنگ داریم.

مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه با اشاره به اینکه باتکیه‌بر توان داخلی به شرایط فعلی در حوزه نظامی و دفاعی دست پیدا کردیم، گفت: این موفقیت‌ها در سایه حمایت و راهنمایی مقام معظم رهبری و مسیری که ایشان ترسیم کرده، اتفاق افتاده است.

پایان پیام/
 

برچسب‌ها: 
موشک نقطه زن - نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - بسیج رسانه لرستان - راهیان پیشرفت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم