خانه نشینی معاونان استاندار لرستان

خانه نشینی معاونان استاندار لرستان

معمولا همیشه برای افتتاح پروژه‌های کم ارزش و ابتدایی، معاونان استاندار مانند ساقدوش در دو طرف وی قرار می‌گرفتند و پا به پای استاندار از این جلسه به آن جلسه می‌رفتند.

اما در این شرایط بحرانی که آمار مبتلایان به کرونا ر‌وز به روز درحال افزایش است و مردم به دنبال راه چاره‌ای برای برون رفت از این مصیبت هستند هیچ خبری از معاونان استاندار نیست و گویا از ترس کرونا خانه‌نشین شده‌اند و تاکنون علاوه بر اینکه زیر بار مسئولیت نرفته‌اند هیچ برنامه‌ای هم در این مدت نداشته‌اند.

از رفت و آمد آزادانه مسافران نوروزی در سراسر استان و جولان خودروهایی با پلاک غیر بومی که بگذریم باید به شعار رویایی در خانه بمانیم اشاره کنیم که امکان اجرای آن برای بسیاری از مردم لرستان وجود ندارد.

حساب مردمی که برای یک لقمه نان باید خانه را ترک کنند و نیز برای پرداخت قسط و شهریه و کرایه راهی جز خروج از خانه ندارند را باید از آن دسته افراد بیخیالی که برای خوش گذرانی از این شهر به آن شهر می‌روند جدا کرد.

واقعیت این است که ماندن در خانه برای اقشار زیادی از مردم لرستان میسر نیست و بهتر است بجای شعار دادن، تمهیداتی بیاندیشیم که خرج و مخارج مردمی که قرنطینه شده‌اند تامین شود تا بدون دغدغه مالی با خیال راحت در منزل بمانند.

در همین شرایط سخت است که مدیران می‌توانند توانایی و کارآمدی خود را ثابت کنند ولی ما که در لرستان اقدام قابل تقدیری از هیچ یک از مسئولان ندیدیم.

راستی آقایان امیری، عبداللهی و ثمینی سال نو مبارک.

شهاب آسمانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم