حوزه هنري لرستان جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» برگزار مي‌كند

کد خبر: 
۶۷۴

حوزه هنري لرستان جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» برگزار مي‌كند

از سوی حوزه هنری لرستان جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» با مشارکت و همکاری استانداری لرستان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان و شهرداری خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري زرك، ريیس حوزه هنری لرستان ؛ هدف از برگزاری جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» را انعکاس فعالیت‌های شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی در این زمان و ماندگار کردن فعالیت‌های این قشر زحمت‌کش در تاریخ، همچنین بازتاب مبارزه این همیاران سلامت در رویارویی با بیماری کرونا در کشور و پاسداشت تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت ذکر کرد.

محمد کرم‌اللهی افزود: در این جشنواره حضور برای علاقمندان در دو بخش عکاسی حرفه‌ای و عکاسی موبایل؛ (مختص اعضای کادر درمانی و پزشکی) در نظر گرفته شده و علاقمندان‌ می‌توانند در بخش‌های اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی، ثبت فعالیت شبانه‌روزی کادر پزشکی، پرستاران بیمارستان‌ها، اورژانس و شبکه‌های بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا را موضوعات ارسال اثار این جشنواره ذکر کرد.

ريیس حوزه هنری لرستان در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش ماندگار و بی‌بدیل مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کشور تصریح کرد: بی‌شک تلاش ، پشتکار ، فداکاری و ایستادگی مدافعان حریم سلامت کشور در مقابله با این بیماری و حفظ جان و سلامتی بیماران ستودنی و قابل تقدیر است.

کرم اللهی ابراز امیدواری کرد، در برگزاری این جشنواره جلوه‌هایی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمانی ثبت و بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ به یادگار بماند.

وی همچنین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا ۳۰ خرداد جاری ذکر کرد و گفت: اثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تا ۱۵ تیرماه داوری و برگزیدگان اعلام خواهند شد.

 

برچسب‌ها: 
اداره كل حوزه هنري لرستان - مدافعان سلامت - جشنواره - عكس - محمد كرم اللهي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم