حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

کد خبر: 
۶۳۱۰
امام جمعه خرم آباد؛

حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

امام جمعه خرم آباد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات دلبستگان به نظام اسلامی را در داخل و خارج کشور مسرور و باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد در جمع نمازگزاران در مصلی الغدیر با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات دلبستگان به نظام اسلامی را در داخل و خارج کشور مسرور و باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

 حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در این مقطع حساس باعث سربلندی، عزت و افتخار ایران اسلامی می‌شود و این کار مردم یک عبادت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه مردم باید افراد شایسته و در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کنند از ۹ نفری که با آرای مردم راهی بهارستان می‌شوند خواست برای حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم استان تلاش کنند.

 خطیب نماز جمعه خرم آباد با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی و امنیتی استان برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور گفت: مردم در این انتخابات با حضور پرشور خود وظیفه وظیفه‌شان را انجام داده‌اند، اما کسانی که بخواهند در برگزاری و امنیت انتخابات خللی وارد کنند از دستگاه‌های انتظامی و قضایی استان انتظار می‌رود با آنها برخورد قاطع داشته باشند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد به چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: نوع دوستی، مردم دوستی و مهرورزی جز فرهنگ ایرانی اسلامی است و حضرت امام ره کمیته امداد را بر این پایه تاسیس کرد نهادی که در اشتغال، مسکن، بیمه، موضوعات فرهنگی و اجتماعی یاریگر محرومان است.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین به پانزدهم اسفند روز درختکاری و کاشت یک میلیارد درخت در کشور اشاره کرد و از مردم و مسئولان خواست در کاشت و حفاظت درختان کوشا باشند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
نماز جمعه - انتخابات - ۱۱ اسفند - رأی گیری - حجت الاسلام شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم