جهاد آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای لرستان ستودنی است

کد خبر: 
۷۸۷
مديركل آموزش فني و حرفه‌اي لرستان:

جهاد آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای لرستان ستودنی است

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي لرستان، جهاد آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان در خط مقدم مبارزه با كرونا را ستودنی دانست.

به گزارش خبرنگار زرك، محمدرضا آذرخش امروز يكشنبه با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: ما بیش از ۳۰۰ آموزشگاه آزاد در سطح استان داریم که همواره در کنار فنی و حرفه‌ای هستند.

وي با بيان اينكه در آغاز شیوع کرونا هر آموزشگاه به نوبه‌ی خود قدم‌های قابل قبولی را برداشت، تصريح كرد: آموزشگاه‌های آزاد مشکلات زیادی از جمله استیجاری بودن مکان فعالیت خود را دارند با اين حال در بحث کرونا بسیاری از این عزیزان به صورت خودجوش پای کار آمدند به طوری‌که برخی از آن‌ها مواد اولیه‌ی دوخت ماسک را هم خود خریداری کرده بودند.

نباید از ظرفیت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای غافل شد

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نخستين فعالیت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در جبهه مبارزه با كرونا  در شهر الشتر شروع شد، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار ماسک تولید شده تا در اختیار مردم قرار گیرد.

آذرخش ادامه داد: تولید و دوخت ۵۰۰ هزار ماسک با دست خالی یک کار جهادی بسیار بزرگ است و نباید از ظرفیت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای غافل شد.

وی در ادامه سخنان خود اشاره‌ای هم به آغاز فاز دوم تولید و دوخت ماسک در خرم‌آباد در اواسط هفته جاری داشت و تصریح کرد: تهیه و دوخت ماسک‌ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی صورت می‌گیرد و با همکاری نیروهای جهادی و قرارگاه امام رضا به صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان، با تشکر از خدمات و زحمات شبانه‌روزی جامعه پزشکی گفت: امیدواریم ما نیز بتوانیم در حد توان خود به مردم خدمت کنیم.

آذرخش در پایان سخنان خود بیان کرد: جهاد آموزشگاه‌ های آزاد فنی و حرفه‌ای ستودنی است؛ چرا که بدون هیچ‌گونه چشم داشتی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.

نصراله صياد بيرانوند / زرك

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان - محمدرضا آذرخش - آموزشگاه آزاد - کرونا - ویروس

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم