جذب ایده در لرستان

کد خبر: 
۶۸۷۹
مدیرکل ارشاد استان خبر داد؛

جذب ایده در لرستان

اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از انتشار فراخوان جذب ایده و پیشنهادهای خلاقانه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، اعظم روانشاد گفت: فراخوان جذب ایده و پیشنهادهای خلاقانه در حوزه فرهنگ و هنر با اهداف مختلف از جمله حل مسائل فرهنگی استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی رکن اساسی تحقق اهداف فرهنگی است، افزود: بر این اساس و با توجه به نام‌گذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم، همهٔ نخبگان و ایده پردازانی که در حوزه فرهنگ و هنر صاحب نظر هستند و دغدغه‌های فرهنگی دارند طرح و ایده‌های ناب فرهنگی هنری خود را به اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه آسیب‌زدایی و نو زایی فرهنگ استان برای موضوع ایده‌پردازی این فراخوان انتخاب شده است، گفت: ایده‌ها باید مبتنی بر زیست‌بوم استان باشند و علاوه بر رویکرد روز جامعه احیای سنن تاریخی را نیز در نظر داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: خلاقیت و جامع پذیری و در نظر گرفتن همهٔ وجوه فرهنگی از جمله زبان، پوشش، آیین، سبک زندگی از دیگر شرایط پرداختن به ایده‌ها هستند.

روانشاد با اشاره به اینکه به پنج ایده برتر هر کدام مبلغ ۱۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ مرداد ایده‌های خود را به رایانامه farhanglorestan2022@gmail.com ارسال کنند و یا به معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تحویل دهند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
جذب ایده - اعظم روانشاد - اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم