جانمایی ۱۰ مکان برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی خرم آباد

کد خبر: 
۶۲۵۹
معاونت خدمات شهری شهرداری خرم آباد؛

جانمایی ۱۰ مکان برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی خرم آباد

جانمایی ۱۰ مکان برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی خرم آباد

معاونت خدمات شهری شهرداری خرم آباد گفت: ۱۰ مکان از سطح شهر خرم آباد برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جانمایی شده است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، معاونت خدمات شهری شهرداری خرم آباد گفت: ۱۰ مکان از سطح شهر با همکاری فرمانداری، بخشداری و شهرداری برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر خرم آباد جانمایی شده است.

حمید علیرضایی گفت: بلوار ولایت جنب دیوار میدان اسب دوانی، میدان کیو جنب دیوار صدا و سیما، روبروی دیوار بیمارستان عشایر، میدان امام حسین (ع)، میدان امام خمینی (ره)، میدان مادر، دیوار پارک بانوان، پل شهدا پیاده رو از ۲ طرف، دیوار مصلی جلوی بلوار شهید نورخدا موسوی (شورا)، ماسور جنب کانون و گلدشت شرقی میدان آرش مناطقی هستند که برای تبلیغات سالم و پاک برابر مصوبه کمیسیون تبلیغات با حداقل قیمت در نظر گرفته شده است.

حمید علیرضایی افزود: همچنین از سه راه اسدآبادی تا سر چهار راه بیمارستان، مرکز شهر، پشت بازار و خیابان مطهری مناطقی تعیین شده که جانمایی ستاد‌های تبلیغاتی در آن‌ها ممنوع است.

معاون شهردار خرم آباد اضافه کرد: برابر ماده ۷۶ قانون انتخابات، نصب پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علایم راهنمایی، تابلوی بیمارستان‌ها و تابلوی مدارس و سایر موسسات آموزشی و سازمان‌های عمومی و ادارات دولتی و سازمان‌های وابسته به دولت و خودرو‌های دولتی و تاسیسات عمومی و دولتی و صندوق‌های پست، باجه‌های تلفن، پست‌های برق و تلفن، تابلو‌ها و همچنین اماکن بخش خصوصی (مگر با رضایت اشخاص ذی‌حق) در سراسر کشور ممنوع و مرتکب در صورت اثبات جرم به مجازات درجه هفت موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی به‌استثنای حبس محکوم می‌شود.

علیرضایی با اشاره به مشاهده نصب پوستر و دیوارنویسی از سوی طرفداران برخی نامزد‌های انتخاباتی در اولین روز شروع تبلیغات در شهر خرم آباد، گفت: شهرداری در حال جمع آوری و پاکسازی آنهاست و با فرمانداری جهت آگاهی روسای ستاد‌ها و نامزد‌های مرتکب این تخلف مکاتبه شده و در صورت تکرار از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و در حال حاضر ۳۵۰ کاندیدا در این رقابت حضور دارند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
تبلیغات نامزدهای انتخابات - انتخابات مجلس لرستان - معاونت خدمات شهری خرم آباد - حمید علیرضایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم