ثبت نام یازدهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی​

کد خبر: 
۵۵۲۸
زرک؛

ثبت نام یازدهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی​

در ۸ سال گذشته سازمان‌ها، ادارات و نهادهای دولتی ایران با اعلام نیاز به جذب نیروی همکار و در طی یک فرآیند مشترک و همزمان آزمونی را تحت عنوان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌نمایند. در حالت مخفف به این آزمون، آزمون استخدامی فراگیر نیز گفته می شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۲ را دارند، باید همواره جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌های پیرامون این موضوع را از موثق‌ترین منبع یعنی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir پیگیری نمایند.

تمامی موارد مربوط به آزمون استخدامی فراگیر ۱۴۰۲ همچون زمان شروع ثبت‌نام، زمان برگزاری آزمون دستگاه‌های اجرایی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه، سهمیه‌های قابل استفاده، رشته و عنوان شغل‌های مورد نیاز و غیره همگی در دفترچه آزمون استخدامی درج شده است. لذا داوطلبان قبل از شروع فرآیند ثبت‌نام خود می‌بایست به دقت دفترچه را مطالعه نمایند و بر طبق مقررات و روال ذکر شده در آن در زمان‌های معین اقدام به نام‌نویسی در آزمون نمایند.

به جهت تامین نیروی انسانی دستگاه‌های متفاوت اجرایی، شرایط و ضوابطی نیز برای شرکت کنندگان در دفترچه راهنما ذکر شده است. از آن‌جا که با خرید کارت اعتباری ثبت‌نام امکان عودت وجه آن وجود نخواهد داشت، بهتر است داوطلبان دقت کافی را در مطالعه بندها و صفحات مختلف دفترچه منتشر شده داشته باشند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی فراگیر ۱۴۰۲ توسط جهاد دانشگاهی بارگزاری می شود. پس از آن تاریخ، اصلاحیه‌هایی نیز در مفاد موجود در این دفترچه اعمال و متعاقبا از طریق اطلاعیه‌هایی به افراد اطلاع رسانی می شود.

بلافاصله پس از آغاز روند ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۲، دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون نیز توسط مرکز جهاد دانشگاهی در سایت رسمی این سازمان منتشر خواهد شد. این دفترچه در سایت hrtc.ir و بخش استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی این سایت توسط کلیه متقاضیان قابل دانلود و ذخیره‌سازی خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های دفترچه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۲ ، بخش اعلام رشته‌ها و شغل‌های مورد نیاز دستگاه‌های مختلف است. تمامی رشته‌هایی که در عنوان‌های شغلی متفاوت مورد نیاز یک نهاد دولتی خاص باشند، در بخش‌های جداگانه و دسته‌بندی شده ذیل هر نهاد ذکر شده است. از طرف دیگر در این دفترچه و جداول مربوطه بیان شده است که دارندگان چه مدارک تحصیلی واجد شرایط رقابت برای آن دسته شغلی هستند.

جدا از موارد گفته شده در توضیحات قبلی، بخش منابع آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و دروس رشته‌های مختلف در آزمون و همچنین مدارک مورد نیاز نیز می‌بایست مورد توجه متقاضیان قرار گیرد. 

گفتنی‌ است ثبت نام یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی​ از ۴ آذر آغاز شده و تا ۱۷ آذر ماه نیز تمدید شده است. 

با توجه به اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام بسیار مفصل و دارای نکات و جزئیات‌ریزی می باشد، اکیدا به داوطلبان توصیه می‌شود که پیش از پرداختن به امور ثبت‌نام در سایت جهاد دانشگاهی و خرید کارت اعتباری سریال شرکت در آزمون، این دفترچه را با دقت بالا مطالعه و بررسی نمایند. چراکه عده زیادی از داوطلبان در سال‌های اخیر با سهل انگاری و عدم دقت به برخی مفاد دفترچه راهنما، در شرکت در آزمون و یا دستیابی به شغل مورد نظر خود با مشکل مواجه شده اند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی - داوطلبان آزمون استخدامی - آزمون فراگیر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم