تکمیل دیواره ساحلی پلدختر مطالبه مردم این شهر است

کد خبر: 
۱۵۱۸
امام جمعه پلدختر:

تکمیل دیواره ساحلی پلدختر مطالبه مردم این شهر است

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر

امام جمعه پلدختر گفت: تکمیل دیواره ساحلی بخش غربی شهر پلدختر تا پایین دست، مطالبه جدی و به حق همه مردم این شهر است.

به گزارش خبرنگار زرک، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: مردم پلدختر قدردان زحمات دولت در جبران خسارت سیل هستند اما هنوز مشکلاتی برای آنها باقی مانده که نیاز به کمک و مساعدت مسوولان دارد.

وی افزود: تکمیل دیواره ساحلی بخش غربی شهر پلدختر تا پایین دست ضرورتی اجتناب ناپذیر، مطالبه جدی و به حق نه تنها ساکنان این بخش بلکه همه مردم این شهر است.

امام جمعه پلدختر گفت: اگر دیواره ساحلی بخش غربی شهر پلدختر ادامه پیدا نکند تمام زحمات و ساخت و ساز شرکت سامان محیط وابسته به بنیاد مسکن با وقوع سیلابی مجدد و نفوذ آب به این بخش از شهر و خیابان هفتم تیر از بین می‌رود.

وی تصریح کرد: اگر چه در خصوص تداوم ساخت دیواره ساحلی بخش غربی شهر پلدختر، مسوولان استان و شهرستان پیگیر شدند و رییس بنیاد مسکن کشور نیز قول مساعد داد اما زمانی قابل باور است که مردم در این نقطه اقدام‌ها و تجهیز کارگاه را مشاهده کنند.

حجت الاسلام موسوی به مشکلات فرا روی ساکنان سایت چهار هکتاری پلدختر اشاره کرد و افزود: حدود ۱۶۰ خانوار در این منطقه ساکن هستند که نه تنها خانه بلکه زمین محل سکونت آنها در اثر سیل تخریب شده که رفع مشکلات آنها نیازمند اهتمام و مساعدت مسوولان است.

امام جمعه پلدختر ادامه داد: با گذشت ۱۴ ماه از سیل فروردین‌ماه ۹۸ سایت‌های سیل زدگان ۲ روستای بابازید و چم مهر به دلیل مشکلاتی در زمینه آب، راه دسترسی، طرح هادی و تسطیح زمین‌ها، آماده اسکان سیل زدگان نشده و این مشکل نیز با کمک مسوولان قابل حل می‌باشد./

فاطمه عاله پور

 

 

برچسب‌ها: 
امام جمعه پلدختر - حجت الاسلام سید محسن موسوی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم