تکمیل بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد؛ سال ۱۴۰۱

کد خبر: 
۳۴۵۳
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی مطرح کرد؛

تکمیل بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد؛ سال ۱۴۰۱

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس بابیان اینکه امیدواریم بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد حداکثر تا دو سال دیگرتکمیل شود، گفت: قرار است برای ادامه کار ۲۰۰ میلیارد تومان وام اختصاص یابد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ مهرداد ویسکرمی شامگاه یکشنبه در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد اظهار داشت: این بیمارستان قرار است که جایگزین بیمارستان شهدای عشایر مرکز لرستان شود.

وی با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر مشکل جدی در ادامه پروژه پیش آمده بود و این امر هم به خاطر اختلاف نظر بین قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار و دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت به عنوان کارفرما بود عنوان کرد: این امر موجب شد که پروژه متوقف شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری برای ادامه این پروژه بیان داشت: در این راستا جلسات متعددی با مسئولان قرارگاه خاتم، رئیس وقت قرارگاه، معاونان ایشان و مسئولان پروژه داشتیم و در نهایت چند روز پیش جلسه‌ای با حضور معاون وزیر بهداشت، معاون پارلمانی قرارگاه خاتم و مسئولان پروژه در وزارت بهداشت برگزار شد.

ویسکرمی تصریح کرد: با برگزاری این جلسه، شرایط عوض و قرار بر این شد که قرارگاه خاتم به صورت جدی پای کار بیاید و حداکثر تا اواخر فروردین ماه پروژه را به صورت قابل توجه فعال کند، وزارت بهداشت هم تمام مشکلات و مسائلی که به لحاظ قانونی در این راستا پیش آمده را حل و فصل کند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس گزارشی که گرفته‌ایم و صحبت با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، قرارگاه خاتم تحرک خوبی را نشان داده است افزود: وام خوبی هم برای پیشبرد کار در حال اخذ است و امیدواریم با وام ۲۰۰ میلیاردی که قرار است برای بیمارستان پیش بینی شود، پیشرفت کار مطلوب شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بر این بوده که طرفین با دید کمک به مردم استان و تکمیل بیمارستان موانع را رفع کنند و با همکاری پروژه پیش برود.

ویسکرمی ادامه داد: امیدواریم که در آینده مسئله و مشکل جدیدی پیش نیاید و بیمارستان طی حداکثر تا دو سال آینده با تأمین منابع از طرف وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین همت قرارگاه خاتم ساخته شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - مهرداد ویسکرمی - نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی - پروژه های نیمه تمام

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم