تولید و توزیع ۷۴۴ هزار لیتر الکل توسط سه واحد تولیدی لرستان

کد خبر: 
۵۵۱
رییس سازمان صمت استان خبر داد:

تولید و توزیع ۷۴۴ هزار لیتر الکل توسط سه واحد تولیدی لرستان

مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد کرونای لرستان و رییس سازمان صمت استان از تولید و توزیع ۷۴۴ هزار لیتر الکل توسط سه واحد تولیدی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، محمدرضا صفی‌خانی امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه تاکنون بیش از ۷۷۴ هزار لیتر الکل توسط سه واحد تولیدی تولید و بین داروخانه‌ها، ادارات، مراکز بهداشتی ودرمانی و سایر بخش‌ها توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اسفندماه تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار ژل و مواد ضدعفونی کننده در سطح استان توزیع شده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش‌های واحدهای تولیدی لرستان هیچگونه کمبودی در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده دراستان نداریم.

مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد مقابله با بیماری کرونای لرستان عنوان کرد: در همین راستا ۱۲ واحد تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده در استان در حال فعالیت بوده و به صورت مستمر به فعالیت خود ادامه می‌دهند و باید از تلاش‌های شبانه روزی فعالان اقتصادی و بخش تولید لرستان تقدیر و قدردانی کرد.

صفی خانی گفت: روزانه شاهد تولید ۵۰ هزار ماسک در لرستان از سوی واحدهای تولیدی همچون زاگرس پوش و نساجی و سایر نهادها و ارگان‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: ۱۲۰هزار لیتر آب ژاول برای ضدعفونی کردن معابر و محیط ها خریداری شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته براساس نیاز میان شهرستان‌ها توزیع خواهد شد و مشکلی در این زمینه نداریم.

رییس سازمان صمت لرستان یادآور شد: با توجه به مصوبه شورای کرونا ضمن تقدیر و تشکر از صاحبان واحدهای صنفی که اقدام به بسته نگه داشتن واحد خود کرده اند، مقرر شده که اصناف غیر ضرور تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند و در اقدام به پلمپ و برخورد قضایی با آنها خواهیم کرد.

صفی خانی گفت: انتظار می‌رود مردم مواد ضدعفونی کننده و الکل مورد نیاز خود را تنها از مراجع قانونی همچون داروخانه‌ها و مراکزعرضه محصولات بهداشتی خریداری کرده و از استاندارد بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

 

برچسب‌ها: 
واحد توليدي - سازمان صمت لرستان - محمد رضا صفي خاني - ويروس كرونا - الكل

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم